Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، در حاشیه اجلاس اکسکام با فیلیپو گرندی کمیسر عالی در امور پناهندگان سازمان ملل متحد دیدار و گفت و گو کرد.

گرندی از میزبانی خوب دولت جمهوری اسلامی ایران در سفر خود به ایران تشکر و بر اجرای پروسه قانونی کردن افغانستانی های بدون مدرک در ایران و ضرورت تعامل و ادامه کار از دولت افغانستان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از خدمات جمهوری اسلامی ایران به پناهندگان به رغم تحریم های اعمال شده و مشکلات ناشی از آن تقدیر کرد.

گرندی حضور هیات عالی رتبه ایران در اجلاس وزرا را که در بیست و هشتم مهر ماه برگزار خواهد شد، بسیار ضروری دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران بهترین آموزش را به پناهندگان ارائه کرده و سیاست پیشرفته ای در ارائه خدمات به پناهندگان اتخاذ کرده است.

گرندی از حمایت جمهوری اسلامی ایران در پروسه تدوین پیمان جهانی پناهندگان تشکر و ابراز امیدواری کرد: با تصویب آن در مجمع عمومی سال جاری، جامعه جهانی بتواند موثرتر به چالش پناهندگی رسیدگی کند.

حسین ذوالفقاری در این دیدار تنها راه حل مشکل پناهندگان و مهاجران افغانستان را ایجاد امنیت داخلی در افغانستان اعلام کرد و گفت: نتیجه تحقق این موضوع بازگشت و ادغام مجدد میلیون ها افغانستانی پناهنده و مهاجر خواهد بود.

ذوالفقاری انجام سرشماری هشت و نیم میلیون تن از افغانستانی ها را در راستای قانونمند کردن اقامت آنان اقدامی قابل توجه دانست و تاکید کرد: تحریم ها خللی به خدمات رسانی به پناهندگان ایجاد نخواهد کرد ولی طبیعتا کاهش سطح درآمد افغانها در کشور به دلیل نوسانات قیمت ارز و کاهش قدرت خرید پناهندگان بواسطه افزایش قیمت را در برخواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز افزایش قیمت پناهندگان خدمات رسانی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است