Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@04:06:33 GMT

مدل کلاه و شال گردن بافتنی بچه گانه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۵۶۰۲

مدل کلاه و شال گردن بافتنی بچه گانه

کلاه و شال گردن‌ها بافتنی بچه گانه در انواع دخترانه و پسرانه صد‌ها مدل متنوع دارند که دستبافت هستند و با دومیل یا قلاب بافته شده اند. بافتن کلاه و شال گردن به قدری راحت است که شاید بیشتر مادر‌های ایرانی این هنر را داشته باشند و بتوانند به راحتی برای فرزندشان زیباترین مدل کلاه و شالگردن‌ها را ببافند.

کلاه بافتنی روگوشی، کلاه و شال گردن سرهمی، شال گردن دکمه دار، کلاه منگوله دار، کلاه مدل پیچ نمونه‌هایی از پرطرفدارترین مدل‌ها کلاه و شال گردن بچه گانه است که در ادامه مدل‌های شیک آن‌ها را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                              منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتیانی: پرسپولیس از لحاظ کیفی یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر است

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم پیکان در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: پرسپولیس بعد از باخت برابر تیم آلومینیوم در بقیه دیدار‌ها تهاجمی بازی کرد. بازیکنان با پرس سنگینی که انجام داده بودند باعث شدند که تیم پیکان مجبور شود که فقط توپ‌ها را در زمان بازپس گیری دفع کند. همین موضوع باعث شده بود که سرخپوشان توپ‌های دوم و سوم هم از آن خود کنند و در نهایت پنالتی رخ داد که  به خاطر فشار پرسپولیسی‌ها بود.

او افزود: تیم پرسپولیس در نیمه دوم بی نظیربود و هر چقدر توانست روی دروازه پیکان موقعیت گلزنی ایجاد کرد و کار‌های ترکیبی و  یک به دو‌هایی که آل کثیر با ارونوف انجام می‌دادند به راحتی توانستند خط دفاع پیکان را باز کنند. به طور کلی پرسپولیسی‌ها در خط جلو خیلی هماهنگ هستند. یکی از مهمترین نکات این است که دفاع‌های پرسپولیس بالا بازی کرده  و نیمه زمین را رد می‌کنند و می‌توانند فشار بر روی حریف بیاورند. فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها ۷۰، ۸۰ دقیقه توانستند از جلو پیکانی‌ها را پرس کنند.

آشتیانی درباره اینکه پرسپولیس برابر پیکان خیلی موقعیت گلزنی داشت، اما نتوانست استفاده کند، گفت: همه توپ‌ها که نباید گل شود و همین که  پرسپولیسی‌ها می‌توانند موقعیت ایجاد کنند نشان می‌دهد که آنها  خیلی  در ارائه بازی تهاجمی پیشرفت کردند. به نظرم تیم پرسپولیس از لحاظ کیفیت فوتبالی در نیم فصل دوم یک سر و گردن از همه تیم‌ها جلوتر است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد تیم استقلال برابر تیم هوادار گفت: تیم استقلال توانست زود به گل برسد و با توجه به اینکه این تیم نتیجه گرا هست، بعد از آن به عقب آمدند تا گلشان را  محافظت کنند و اجازه دادند که تیم هوادار مالکیت توپ را داشته باشد و به دنبال ضد حمله بودند.

او درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند ۳ امتیاز اختلاف با تیم استقلال را جبران کند، گفت: بله، ۹ بازی باقی مانده است و به طور حتم پرسپولیس می‌تواند خودش را به صدر برساند. اختلاف ۳ امتیازی کم هست و تفاضل گل پرسپولیس هم نزدیک به استقلال است و فکر می‌کنم سرخپوشان به راحتی می‌توانند این  ۳ امتیاز را  جبران کنند. سرخپوشان پارسال  نزدیک به ۷ امتیاز اختلاف با سپاهان داشتند و جبران کردند.

آشتیانی درباره گلزنی کنعانی زادگان در بازی با پیکان گفت: پرسپولیسی‌ها موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنند و مهم به گل رسیدن تیم است. فرقی ندارد چه کسی گل می‌زند و عیسی آل کثیر هم نقش مهمی روی گل دومی  که کنعانی زادگان به ثمر رساند، داشت و یک، ۲ آل کثیر با ارونوف و ترابی بود که ترابی توانست توپ را ارسال کند و کنعانی با ضربه سر به گل برسد. همچنین آل کثیر در تمام موقعیت‌ها نقش پرنگی داشت. تیمی که موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند، مهاجمش  در بازی بعدی می‌تواند گل بزند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر به نفع پرسپولیس است یا نه! گفت: نمی‌دانم باید ببینیم که چه پیش می‌آید. پرسپولیس تیم خوبی است، اما  شاید اگر سرمربی جدید بیشتر با تیم کار کند بهتر از این بشود.

او درباره اینکه عملکرد پرسپولیس را در سال ۱۴۰۲ چطور دیده است، گفت: به نظرم وضعیت  تیم پرسپولیس در  نیم فصل دوم بهتر شد.  امسال این تیم  ۲ بخش داشت. بخش اولش که توانست قهرمان شود و در نیم فصل دوم از لحاظ فوتبالی خیلی پیشرفت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چرا بالش خواب شما را خراب می‌کند و چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید؟
  • مهمترین درد‌های گردنی را بشناسید
  • فیلم| سلفی هادی چوپان با کلاه قشقایی
  • ۸ روش طلایی برای جلوگیری از کمردرد و گردن درد
  • (ویدئو) سلفی هادی چوپان با کلاه قشقایی
  • ۸۰۰ عدد سطل زباله مکانیزه برای مناطق ۱۰ گانه کرج خریداری شد
  • آشتیانی: پرسپولیس از لحاظ کیفی یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر است
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • لباس و گردن بند «پروین» به موزه سینما اهدا شد
  • کنعانی مقدم: در لیست‌بندی سر آقای قالیباف کلاه رفت!