Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان گفت: زیرساخت‌های منحصربه فرد داد و ستد سهام در شعب منتخب بانک صادرات ایران عملیاتی شده و شرایط پاسخگویی کامل به تقاضای روزافزون مشتریان فراهم است. 
به گزارش صدای ایران عباس خرازی افرا با بیان این مطلب افزود: بانک صادرات ایران  نخستین بانک در کشور است که توانسته با اخذ مجوز از سازمان بورس، به‌صورت نرم‌افزاری به شرکت کارگزاری لینک شود و درواقع، از طریق شعب منتخب به ارائه خدمت به مشتریان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ٥٠ شعبه منتخب در حال ارائه خدمت به مشتریان هستند، خاطرنشان کرد:‌ این بانک در راستای ایجاد سوپرمارکت مالی و تکمیل سبد محصولات و خدمات بانکی و فرابانکی با همکاری شرکت کارگزاری بانک اقدام به ارائه خدمات معاملات اوراق بهادار کرده و امکان دریافت کد بورسی، دریافت حساب کاربری معاملاتی برخط، ثبت دستور خرید و فروش سهام و همچنین مشاوره‌های مالی را برای فعالان بازار سرمایه فراهم آورده‌ و با توجه به اهمیت و گستردگی شعب این بانک در سراسر کشور، نقش برجسته‌ای در هدایت نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه در فازهای بعدی برعهده خواهند داشت.
بنابر این گزارش، کلیه افرادی که تمایل به دریافت کد بورسی یا حساب کاربری معاملات برخط داشته باشند با مراجعه به شعب منتخب و ارائه مدارک هویتی خود می‌توانند نسبت به ایجاد و دریافت آن اقدام نمایند. همچنین در صورت تمایل دارندگان کد بورسی به انجام معاملات اوراق بهادار، شعب منتخب بانک درخواست خرید یا فروش اوراق بهادار مشتریان را اخذ نموده و به منظور انجام معامله به شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران ارسال می‌کنند. 
عملیاتی شدن خدمات کارگزاری سهام در شعب منتخب بانک از نیمه شهریورماه سال جاری، استقبال فراوان مشتریان را در پی داشته است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین