Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیجیاتو نوشت: محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه افتتاحیه تلکام 97 درمورد تحقیق و تفحصی که مجلس درباره مذاکرات بین ایران و تلگرام کرده اظهار کرد که این بررسی به معنای اینکه مذاکرات جدیدی با مدیر تلگرام صورت گرفته نیست، بلکه مجلس درباره همان مذاکرات دولت قبل که در چارچوب قانون و با اطلاع حاکمیت بوده قصد کنکاش بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات کشورمان مبحث پیش آمده در خانه ملت را در کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد و تاکید داشت که مذاکرات بین ایران و مدیر تلگرام در دولت قبلی و کادر سال گذشته وزارت ارتباطات صورت گرفته است و در زمان نشستن او بر کرسی وزارتخانه، مذاکره جدیدی صورت نگرفته است:

«بحثی که در کمیسیون صنایع مجلس مطرح شد، تحقیق و تفحص درباره مذاکراتی بوده که با تلگرام انجام شده است. اما این مذاکرات محرمانه نبوده و در دولت گذشته با دستور دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه صورت گرفته است. اکنون هم بحث جدیدی مطرح نیست و مذاکره جدیدی انجام نشده است.»

چندی پیش حمیده زرآبادی از بررسی جلسه‌ای خبر داده بود که قرار بود ظهر دیروز، سه شنبه ۱۰ مهر ماه تشکیل بشود و در طی آن به جزییات مذاکرات وزارت ارتباطات و مدیر تلگرام پرداخته شود. این نماینده مجلس اظهار داشته بود که شفافیت واضح و کاملی در این راستا صورت نگرفته و جزییات این مذاکره برای مجلس مبهم است.

قرار است که گزارش مشروح این جلسه توسط حاضرین جلسه به صحن علنی مجلس تقدیم شود و تا لحظه نگاشتن این خبر، هنوز این گزارش منتشر نشده است.

نمایشگاه تلکام تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است. براساس آخرین آمار اعلام شده، نوزدهمین دوره نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران با عنوان «گروه مخابرات ایران» و شرکت‌های سندیکای مخابرات ایران و ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اخیراً گفته بود: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد. هنوز مشخص نیست که چه روزهایی تعطیل خواهد شد اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد.

به گزارش تسنیم؛در پی این اظهارات خانه صمت ایران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس ضمن انتقاد از تعطیلی پنجشنبه‌ ها به شنبه‌ها اعلام کرد که در قانون کار میزان ساعت کاری هفتگی ۴۴ساعت در هفته است و چنانچه یک روز تعطیلی به ایام کاری اضافه گردد ساعات کاری هفتگی ۴ساعت کاسته شده و به تبع آن مزد کارکنان و کارگران نیز ۱۰درصد کاهش خواهد یافت.

محمد چکشیان,معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه درباره اعلام خانه صمت مبنی بر کاهش ۱۰درصدی حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: این حرف نمی‌تواند اجرایی شود چون تخلف است و کسی نمی‌تواند حقوق کارگر را کم کند و خلاف قانون کار اقدام کند لذا در صورتی که چنین تخلفی صورت گرفت باید جلوی آن گرفته شود.

چکشیان صیانت از حقوق کارگران،‌ مطالبه حقوق و دستمزد، نظارت برکارگاه‌ها و مشکلات کارخانجات،‌تخلفات صورت گرفته در بنگاه‌ها و اجرای مباحث ایمنی را از جمله ماموریت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کار برشمرد و گفت: اگر در حوزه فرهنگی،‌ اجتماعی و ورزشی اتفاقاتی که طی ۳سال گذشته افتاده با دوره قبل مقایسه و بررسی شود می‌بینیم که این وقایع و آمارها و تغییراتی که به لحاظ کمی و کیفی و پشتوانه‌های اسناد بالادستی صورت گرفته بسیار بوده است با این حال این اتفاقات نمی‌تواند عقب ماندگی‌های چند ساله را جبران کند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898511

دیگر خبرها

  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم