Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@13:19:13 GMT

آخرین واکنش رونالدو به اتهام تجاوز

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۶۲۳۹

صراط: حاشیه همچنان گرد ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گردد. کاترین مایورگا که مدعی شده بود رونالدو در سال ۲۰۰۹ داخل هتلی در لاس وگاس با وی رابطه داشته است، بعد ازین که سال گذشته مبلغی را از وکلای کریستین رونالدو بابت حق السکوت دریافت کرده بود و از خیر شکایت گذشته بود، مجددا این موضوع را مطرح کرده است.
به گزارش خبرورزشی،  رونالدو بازیکن تیم یوونتوس بعد از مدت‌ها به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:
این اتهامات را به هیچ عنوان قبول ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاوز یک عمل بی شرمانه و ضد اخلاق است که کاملا با باور‌های من منافات دارد و مطمان باشید هرگز اجازه نمی‌دهم به آبرو و اعتبار من لطمه بزنند و مرا درگیر چنین مسائل کثیفی کنند. آن‌ها از نام من می‌خواهند سو استفاده کنند و در واقع به جایی برسند. خیلی خونسرد همه مسائل را زیر نظر دارم و در کمال آرامش منتظر می‌مانم تا تحقیقات و بررسی‌های مورد نظر به اتمام برسد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رونالدو رونالدو تجاوز تجاوز رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف یوونتوس در طول این فصل انتقادهای زیادی را از بازیکنان و خصوصا آلگری مطرح کرده و باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این مربی در پایان فصل جاری مطرح شود.

در حالی که اکثر هواداران و رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که این مربی باید به حضورش روی نیمکت یووه پایان دهند و پیش از این هم شایعاتی درباره بررسی گزینه‌های جدید از سوی مدیران این باشگاه مطرح شده بود اما این احتمال هم وجود دارد که او در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

روزنامه توتو اسپورت خبر داده است که مدیران یوونتوس دو دلیل مهم برای ادامه همکاری با آلگری دارند و مکن است شرایط به شکلی پیش برود که آنها در فصل آینده هم با حضور او روی نیمکت قدم به رقابت‌های سری آ ایتالیا بگذارند.

گفته می‌شود که مدیران یوونتوس تردیدهای بسیاری درباره تصمیم گیری نهایی دارند و معتقد هستند که در حال حاضر این باشگاه در مقطع سخت تاریخی قرار گرفته و یک تصمیم اشتباه ممکن است شرایط را برای آنها بسیار دشوار کند.

از سوی دیگر، شرایط مالی این باشگاه به هیچ وجه مناسب نیست و اکثر تصمیماتی که در چند سال اخیر گرفته شده بر مبنای مشکلات و شرایط مالی آنها بوده و اولویت اول این است که حساب‌های آنها در بهترین شرایط ممکن باشد و همین دلیل دوم حفظ آلگری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی