Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در حالی که طی روزهای اخیر خبرهایی درباره تجاوز کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی در رسانه های مختلف جهان منتشر شده است،ستاره پرتغالی یوونتوس با انتشار بیانیه ای این اتهام را رد کرد.

کریستیانو رونالدو با انتشار بیانیه شدید اللحنی، این جنایت را "نفرت انگیز" توصیف کرده و می گوید که به "نمایش رسانه ای" کشیده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس شکایتی که وکیل یک زن آمریکایی تنظیم کرده است، این زن از رونالدو بخاطر تجاوز به عنف در هتلی در لاس وگاس در سال 2009 شکایت کرده و در تحقیقات پلیس نیز همکاری داشته است. اما ستاره 33 ساله پرتغال این اتهام را روز چهارشنبه (امروز) رد کرد.

رونالدو در توییتر گفت: " اتهاماتی را که علیه من صادر شده،قویا انکار می کنم. تجاوز جنسی یک جنایت بی رحمانه است که برخلاف همه چیزهایی است که من هستم و به آن اعتقاد دارم."

"به خاطر تبرئه کردن خودم، من از خوراک دادن به نمایش رسانه ای که توسط افرادی که مایل به ارتقای خود با نام من هستند، خودداری می کنم.

" وجدان پاکم به من اجازه خواهد داد تا با آرامش منتظر نتایج هرگونه تحقیقاتی باشم."

یک زن آمریکایی به نام کاترین مایورگا روز پنجشنبه از کریستیانو رونالدو در دادگاهی در منطقه کلاک کانتی نوادا شکایت کرد و مدعی شد وی در سال 2009 از سوی کریستیانو رونالدو مورد تجاوز واقع شده و این ستاره پرتغالی بر سر پرداخت 375 هزار دلار به عنوان حق السکوت با او به توافق رسیده است.

ادعای این زن آمریکایی ابتدا در روزنامه آلمانی اشپیگل منتشر شده بود و وکلای رونالدو قصد دارند از این روزنامه به دلیل انتشار گزارش کذب شکایت کنند.

بیشتربخوانید:

جزئیات جدید از پرونده اتهام تعرض رونالدو

درآمد رونالدو از انتقال به یوونتوس چقدر است؟

ناراحتی لیونل مسی از انتقال رونالدو

انتهای پیام/

بیانیه رونالدو درباره اتهام تجاوز به یک زن آمریکایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، «ژرار دوپاردیو» به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.



در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز پیش از این از وی حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد