Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@13:09:58 GMT

زلاتکو کرانچار تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۶۴۹۲

به گزارش پارس نیوز، 

زلاتکو کرانچار در خصوص خبری که درباره او منتشر شده و در این خبر عنوان شده که کرانچار زمین کمپ تیم‌های ملی را رد کرده است، گفت: باید بگویم چنین مسئله‌ای صحت ندارد و من این موضوع را قویاً تکذیب می‌کنم. همه اردوهای ما حتی زمانی که قرار بود از ۱۲۰ نفر تست بگیریم در زمین شماره یک آکادمی انجام شد و تا جایی که به زمین و شرایط آن مربوط می‌شود باید بگویم که زمین کمپ تیم‌های ملی عالی و فوق‌العاده است و من حتی تعجب کردم که چرا تیم ملی بزرگسالان در این زمین تمرین نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:‌ همین الان اگر اجازه بدهند ما تمرینات‌مان را در زمین شماره یک کمپ برگزار می‌کنیم اما به ما گفته شده که قرار است تیم ملی بزرگسالان در این زمین تمرین کند و از آنجایی که تیم ملی بزرگسالان در اولویت است ما در این زمین تمرین نکردیم چرا که به ما گفته شد تیم ملی بزرگسالان در راه آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا در این زمین تمرین می‌کند.

سرمربی تیم امید کشورمان در ادامه صحبت‌هایش با خبرگزاری فارس افزود:‌ آنچه در یک رسانه در خصوص ناراحتی من از کمپ تیم‌های ملی نوشته شده کذب محض است و این صحبت‌های من پاسخی به این مسائل به شمار می‌رود. ما الان تمرینات‌مان را به زمین شماره یک ورزشگاه کارگران بردیم که زمین خوبی دارد هرچند که ما از زمین آکادمی راضی بودیم و شرایط آنجا عالی است اما امروز صحبتی که انجام دادیم در خصوص این بود که زمین شماره ۲ ورزشگاه کارگران شرایط مناسبی ندارد و از آن راضی نیستیم. در همین خصوص قرار شد زمین بهتری فراهم کنند اما باز هم تکرار می‌کنم که اصلاً و ابداً از زمین آکادمی ناراضی نیستم و متأسفم که نمی‌توانیم تمرینات‌مان را آنجا برگزار کنیم. آنجا مثل خانه ما است اما به نظر من یک نفر می‌خواسته همه چیز را معکوس جلوه دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمین تیم ملی رسانه تیم ملی رسانه زمین پارس تکذیب کرانچار پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903113

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس