Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:33:19 GMT

پسران «علی عبدالله صالح» به امان منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۶۶۰۷

پسران «علی عبدالله صالح» به امان منتقل شدند

روزنامه القدس‌العربی در سایت خود به نقل از خبرگزاری آلمان نوشت که این هواپیما از صنعاء به امان پایتخت اردن پرواز کرد.

امروز همچنین جنبش انصارالله آزادی دو پسر صالح را تأیید کرد.

طبق این گزارش، آزادی دو پسر صالح با میانجی‌گری عُمان صورت گرفته است.

دو پسر صالح دسامبر سال گذشته پس از کشته شدن صالح، توسط نیرو‌های وابسته به جنبش انصارالله بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این یک منبع در حزب «المؤتمر الشعبی» گزارش داده بود که تلاش‌های عُمان به رهبری سلطان قابوس و رهبران حزب المؤتمر در داخل و خارج برای دستیابی به توافق با گروه انصارالله در خصوص آزادی صلاح و مدین علی عبدالله صالح، سرهنگ محمد عبدالله و عفاش طارق محمد عبدالله صالح، موفقیت‌آمیز بوده و قرار است این افراد به مسقط منتقل شوند.

ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی با انتقال دو پسر صالح با هواپیمایی عُمانی به مسقط مخالفت کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عبدالله صالح صنعاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید

به گزارش "ورزش سه"، کریستنسن مدت زیادی است که با احتیاط و با ترس از بازگشت مصدومیت بازی می کند. ستاره دانمارکی از زمانی که ژاوی او را به پست هافبک دفاعی برده، متحول شده است. او دیروز از ناحیه تاندون آشیل پا مصدوم شد.

کریستنسن در جریان گرم کردن قبل از شروع بازی مقابل اتلتیکو، متوجه سوزش های دردناکی در پای خود شد. او به سرعت نزد دکتر تیم رفت تا به او بگوید که مشکل دارد. پس از چند دقیقه آزمایش، پزشک بارسا او از بازی منع کرد و او روی نیمکت نشست. در طول بازی مشکل و درد کریستنسن از بین نرفت و نتوانست شرایط بازی را به دست بیاورد. دردی غیر قابل تحمل که نیاز به درمان های بیشتر دارد.

این مصدومیتی است که از ابتدای فصل ادامه دارد و کریستنسن به بهترین شکل ممکن مقاومت کرده است. بدیهی است که فشردگی بازی ها در هفته های اخیر اوضاع را بدتر کرده و دردهای غیر قابل تحملی را به همراه داشته است.

برای پزشکان سناریوی ایده آل این است که بازیکن تحت درمان قرار گیرد و از فیفا دی استفاده کند. بارسلونا تا 12 روز بعد بازی ندارد و سپس باید مقابل لاس پالماس در مونتجوئیک به میدان برود. این بازه زمانی حیاتی تلقی می شود تا بازیکن بتواند ریکاوری کند. او قطعا به اردوی دانمارک نخواهد رفت و هنوز مشحص نیست بتواند به بازی با لاس پالماس هم برسد.

دیگر خبرها

  • امان از سوتی که بد موقع زده شود! / فیلم
  • درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| پایان سال خوش پرسپولیس با پیکان سواری در آزادی/ نفس تیم اوسمار پشت سر استقلال
  • پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • گزارش زنده: استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد
  • پرسپولیس ۰ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در قائمشهر
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبری برای آزادی زندانیان
  • حمله‌های توپخانه‌ای بی‌امان رژیم صهیونیستی به نوار غزه