Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آن روزی که من شهید شوم، روز عروسی من، و آن سنگری که در آن جان دهم، حجله دامادی من و آن لباسی که به خونم آغشته شود، لباس دامادی من است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید «محسن گلستانی» در سال ۱۳۴۰ در محله‌ای به نام شهرستانک از توابع شهریار متولد شد و در جریان عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فراز‌هایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است.

ما از کثرت گناهان خویش آگاهیم و به مردن هم اعتقاد کامل داریم، پس چرا از فرصتی که خداوند در این جهاد اصغر (جنگ با کافران و مشرکان ودنیاپرستان) به ما داده است استفاده نکنیم تا بتوانیم یک شبه ره صدساله را بپیماییم و با جنگیدن در راه خدا و کشته شدن در راه او پرده‌ای عظیم روی گناهان چندین ساله‌مان بکشیم؟

هیچ کس نباید برای ناکامی شهیدی در این دنیا اندوهگین شود، زیرا به کام و به وصال معشوقی دیرینه می‌رسد که از بطن تولد او را یاوری نموده و آن روزی که من شهید شوم، روز عروسی من، و آن سنگری که در آن جان دهم، حجله دامادی من و آن لباسی که به خونم آغشته شود، لباس دامادی من است.

در راه تداوم و صدور انقلاب اسلامی تا پای جان بایستید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید شهادت دفاع مقدس وصیت شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسئول ستاد نکوداشت علما و مفاخر شهرستان دزفول گفت: در راستای تجلیل از مفاخر و بزرگان این شهرستان و معرفی آنها به نسل جوان، آئین نکوداشت ادیب دزفول برگزار می‌شود.

حجت الاسلام زارع افزود: در این مراسم از پژوهشگر و سنگربان ادبیات عاشورایی دکتر محمد رضا سنگری با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم امشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حسینیه عاشقان ثار الله شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دکتر محمد رضا سنگری  از پژوهشگران فعال در موضوع فرهنگ و مکتب عاشورا هستند و دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران بوده و مولف آثاری نظیر سوگ سرخ، سرچشمه امید، در قلمرو راز، نافله باغ، ادبیات معاصر، جاده سجاده و روزنه‌ای به دنیای نوجوانی است.

وی همچنین در تألیف ۳۰ جلد کتاب درسی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و کتاب‌های راهنمای معلم مشارکت داشته است.

 

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش ما سربلند است
  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!