Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:02:44 GMT

پخش دومین قسمت عصر با موضوع اسناد جدید ۱۱ سپتامبر

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۷۱۷۰

پخش دومین قسمت عصر با موضوع اسناد جدید ۱۱ سپتامبر

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی عصر با حضور پژوهشگران آمریکایی برگزار می‌شود. آنها جدیدترین اسناد و مدارک از واقعه ۱۱ سپتامبر را اعلام و بررسی می‌کنند. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، هفده سال از واقعه 11 سپتامبر و حمله به ساختمان‌های دو قلو می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 سپتامبر تبدیل به یکی از حساس‌ترین پروژه‌های امنیتی آمریکا شده است تا جایی که اظهار نظر و تشکیک درباره آن اثراتی شبیه انکار هولوکاست برای گوینده و صاحب سخن به همراه دارد. هیچوقت یک نهاد مستقل اجازه تحقیق و تفحص درباره واقعه 11 سپتامبر پیدا نکرد. اکنون همچنان سوال‌های بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است.

نادر طالب زاده در جدیدترین برنامه «عصر» خود سراغ مدارک و شواهد جدید از این واقعه رفته است. هفته گذشته ریچارد فالک، کریستوفر بالین، ریچارد گیج و جیمز فتزر مهمان برنامه «عصر» شدند و مدارک جدیدی را درباره اتفاقات 11 سپتامبر رونمایی کردند. کریستوفر بالین از نامه سفارت اسرائیل در آمریکا به 4000 یهودی سخن گفت که آنها را قبل از 11 سپتامبر از حضور در ساختمان برج‌های دوقلو منع کرده بود. ریچارد گیج نماینده 3هزار مهندس و معمار آمریکایی در اتحادیه معماران معتقد است که تخریب ساختمان‌ها کنترل شده بوده است.

پژوهشگران آمریکایی مدارک و اسناد جدیدی را درباره ماجرای 11 سپتامبر کشف کرده و برای اولین بار آن را در تلویزیون ایران مطرح کردند. دومین قسمت از حرف‌های این پژوهشگران این هفته پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه ها ساعت 22 از شبکه افق و جمعه ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام/

R1013149/P1439/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • شرایط صدور دستور موقت