Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره مالک اشتر سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه به منظور معرفی رده ها، حوزه و پایگاه‌های برتر سال ۹۶، معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظام مند کردن و همچین معرفی رده‌های موفق‌تر و ترغیب و رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی با حضور فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه های تابعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه چهارشنبه‌شب در این جشنواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه به عنوان یک بسیجی در محضر خداوند متعال باید پاسخگو باشیم و موظفیم در ساعات اداری و غیر اداری در راستای کسب رضایت خدای متعال حرکت کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی حسن‌زاده خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ایجاد انگیزه برای تلاش بهتر، سازمان یافته تر و مفید تر مجموعه ها است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرح اشراف، اضافه کرد: اگر قرار است یک مجموعه به نتیجه برسد همه باید هم‌گام و هم‌قدم باشند تا با تلاش، توفیقات مطلوبی را شاهد باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر جا رکنی از نظام مقدس جمهوری اسلامی سست شود، آن رکن را به رکن رکین سپاه می‌بندیم و این نشان‌دهنده نگاه ویژه رهبری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است چراکه به عنوان ابزار کارآمد نظام محسوب می شود.

سرهنگ حسن‌زاده با اشاره به علت نام‌گذاری این جشنواره به نام مالک اشتر، بیان کرد: ولایت مداری، قدرت فرماندهی، تواضع، جهاد نفس، اهل عبادت، فداکاری، شجاعت و رشادت از جمله ویژگی های مالک اشتر بود و باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت کار ما باید ولایت مداری باشد، اظهار داشت: مالک اشتر در صدر اسلام یک شخصیت برجسته و با بصیرت بود و مقام معظم رهبری نیز بر بصیرت افزایی تاکید کردند که باید در این خصوص گام برداریم.

کد خبر 4420452

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه امام صادق بوشهر عسلویه مهدی حسن زاده بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح یاسوج دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: جشنواره بهار نارنج هفته آینده (۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه) در کومله شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره بهار نارنج کومله، یکی از جشنواره‌های پرمخاطب در طول سالیان گذشته با حضور گردشگران مختلفی از سطح استان و کشور بوده است. 

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، این جشنواره با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود، شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله برگزار می‌شود.

جهانی تصریح کرد: آداب و رسوم مرتبط با بهار نارنج در شهرستان لنگرود از قدمت دیرینه برخوردار بوده و یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره، معرفی خرده‌فرهنگ‌های مرتبط با این محصول در آیین‌های سنتی مردم این منطقه و همچنین آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با جاذبه‌های مختلف گردشگری استان گیلان است.

او گفت: در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت جشنواره کودک، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جشنواره غذا‌های سنتی، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت جشن بزرگ بهار نارنج و در روز جمعه ۲۱ اریبهشت هم جشن بازی‌های بومی محلی از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در کومله لنگرود برگزار خواهد شد. 

کومله از توابع شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

بانوان گیلانی از شکوفه‌های بهار نارنج در تهیه اسانس طبیعی، مربا، دمنوش، عرقیات و شربت استفاده می‌کنند.

مصرف این گلبرگ‌های عطرآگین علاوه بر درمان بیماری‌های عصبی، نشاط آور و آرامبخش است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد