Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@19:16:14 GMT

راز ثروتمند شدن ترامپ برملا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۷۲۳۵

راز ثروتمند شدن ترامپ برملا شد

به گزارش ایسکانیوز، رئیس‌جمهور آمریکا همواره تلاش کرده خودش را میلیاردی معرفی کند که با تلاش و به صورت خودساخته به ثروت و مکنت فعلی‌اش رسیده اما تحقیق جدید یک روزنامه آمریکایی از راز و رمزهای جدیدی در این باره پرده برمی‌دارد.

روزنامه «نیویورک‌ تایمز» نوشته که تحقیقاتش نشان می‌دهد «دونالد ترامپ» دست‌کم ۴۱۳ میلیون دلار (بر حسب ارزش پول فعلی) از ثروت پدرش را صاحب شده که بخش زیادی از این پول حاصل تخلف‌های مالیاتی در دهه ۱۹۹۰ بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه نوشته در تحقیقاتش مشخص شده، رئیس‌جمهور «ترامپ» در دهه ۱۹۹۰ در طرح‌های مالیاتی مشکوکی که برخی از آنها مصداق تخلف صریح از قانون بوده‌اند، مشارکت کرده تا ثروتی که از پدرش به او می‌رسیده را افزایش دهد.

مطابق این گزارش، بخش زیادی از این ثروت به این دلیل نصیب ترامپ شده که او به والدینش برای فرارهای مالیاتی کمک کرده است. اسناد و مصاحبه‌ها نشان می‌دهند، ترامپ به همراه خواهران و برادرانش پس از تأسیس یک شرکت جعلی توانسته‌اند میلیون‌ها دلار هدیه‌ای که از والدینشان دریافت کرده‌اند را پنهان کنند.

انتهای پیام/

289 / 159 ترامپ نیویورک‌ فرار مالیاتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترامپ نیویورک فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم