Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:52:50 GMT

60 درصد زایمان های خمین طبیعی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۷۸۳۰

60 درصد زایمان های خمین طبیعی است

خمین - ایرنا - سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) خمین گفت: 60 درصد زایمان ها در تنها بیمارستان این شهرستان به صورت طبیعی انجام می شود و سیاست ترغیب به زایمان طبیعی از اولویت های این مرکز درمانی است.

«محمد رضا امیر بیگلو» روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 619 زایمان در نیمه نخست امسال در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان انجام شده که 365 مورد آن طبیعی و 254 مورد آن سزارین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: مجموع زایمان های طبیعی در این مدت در مقایسه با پارسال 6 درصد بیشتر شده است.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) خمین بیان کرد: رایگان بودن بهای خدمات در بیمارستان های دولتی از مزایای زایمان رایگان است.
امیر بیگلو یادآور شد: ترویج زایمان طبیعی از شاخص های مهم در توسعه نظام سلامت است و با اجرای برنامه تحول سلامت و برنامه ترویج زایمان طبیعی اقبال عمومی به زایمان طبیعی بیشتر شده است.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آمادگی زایمان در بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار داشت : 320 زن باردار امسال در این دوره ها شرکت کردند و از آموزش های لازم بهره مند شدند.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) خمین گفت: 14 مورد زایمان بی درد و سه مورد دوقلوزایی در بین زایمان های نیمه نخست امسال انجام شده است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات بستری و درمانی است که در این بیمارستان سه متخصص زنان و زایمان و 14 ماما فعال است.
7277/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشكده علوم پزشكي زايمان طبيعي تحول سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز