Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: از عملکرد کادر فنی تیم ملی کاملا راضی هستم و این کادر تا مسابقات جام جهانی 2019 چین تغییر نمی کند.

به گزارش ایرنا، رامین طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از بهمن پارسال که مهران شاهین طبع را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردیم، این تصمیم برای هدایت تیم ملی تا جام جهانی 2019 گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هم عملکرد تیم ملی در این مدت از نظر من راضی کننده بود. به خصوص اینکه برای نخستین بار با یک مربی ایرانی به فینال بازی های آسیایی صعود کردیم.
وی افزود: عملکرد کادر فنی چیزی کمتر از مربیان خارجی که در سال های اخیر هدایت تیم ملی را بر عهده می گرفتند، نداشت و به همین دلیل تصمیمی برای تغییر در کادر فنی نداریم، حال چه سهمیه جام جهانی را کسب کنیم و چه سهمیه نگیریم، تیم ملی با کادر فنی فعلی به کار خود تا یک سال آینده ادامه می دهد.
رئیس فدراسیون بسکتبال درباره احتمال خداحافظی بازیکنان باتجربه تیم ملی مانند صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی، گفت: تیم ملی جای بهترین هاست و برای انتخاب بازیکنان، سن آنها ملاک نیست. البته رویکرد جوانگرایی داریم و به تدریج باید به بازیکنان جوان اجازه فعالیت بدهیم. به همین دلیل هم تیم زیر 23 سال را در کنار تیم ملی بزرگسالان تشکیل دادیم.
وی ادامه داد: تا موقعی که حدادی و نیکخواه بهرامی جزء بهترین ها باشند و بخواهند در تیم ملی بازی کنند، این فرصت را در اختیار خواهند داشت. تاکنون هم هیچ صحبتی درباره خداحافظی از تیم ملی نکرده اند و تا پایان رقابت های انتخابی جام جهانی قطعا به میدان می روند.
طباطبایی گفت: چنانچه بخواهیم برای بازیکنان قدیمی جایگزین پیدا کنیم، باید این کار به صورت تدریجی انجام شود نه اینکه ناگهان تیم ملی را از بازیکنان با کلاس خالی کنیم.
وی درباره شانس صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2019 یادآور شد: 2 مسابقه آینده که در تهران مقابل ژاپن و در مانیل با فیلیپین داریم تاثیر زیادی در مشخص شدن تکلیف تیم ملی خواهد داشت. اگر بازیکنان به وظایف خود در این دو بازی عمل کنند می توانیم پیروز شویم و سهمیه جام جهانی را بگیریم.
تیم های قزاقستان، استرالیا، ژاپن، فیلیپین، ایران و قطر در گروه F حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر این گروه راهی جام جهانی می شوند. ایران در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی این گروه قرار دارد.
برنامه ادامه مسابقات تیم ملی ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2019 چین نیز به شرح زیر است:
جمعه 9 آذر، استرالیا - ایران
دوشنبه 12 آذر، فیلیپین - ایران
پنجشنبه 2 اسفند، ایران - ژاپن
یکشنبه 5 اسفند، ایران - استرالیا
رقابت های قهرمانی جهان در سال 2019 (شهریور ماه سال آینده) به میزبانی چین برگزار می شود.
ورزشی ** 2024**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال رامين طباطبايي كادر فني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید