Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:35:22 GMT

واژگونی وانت نیسان منجر به فوت راننده شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۷۹۷۹

واژگونی وانت نیسان منجر به فوت راننده شد

زنجان - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در آزادراه زنجان - قزوین، مرگ راننده آن را رقم زد.

سرهنگ محمد علی عظیمی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه ساعت 18:20 چهارشنبه شب در کیلومتر 62 خط جنوبی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این حادثه رانندگی به دلیل ترکیدگی لاستیک خودور رخ داد، اظهار داشت: در حادثه دیگر نیز که ساعت 20:45 در باند شمالی اتفاق افتاد سه نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
عظیمی افزود: حادثه در کیلومتر 66 خط شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد و راننده خودروی وانت نیسان با حفاظ وسط جاده برخورد کرد و از حرکت باز ایستاد.
وی ادامه داد: در این زمان یک دستگاه خودروی سواری پژو نیز به محل حادثه رسیده و با این خودرو سانحه دیده برخورد کرد که علت این حادثه نیز در دست بررسی است.
عظیمی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی صحنه، دلیل وقوع این حادثه منجر به جرح و خسارت را خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی وانت نیسان اعلام کردند.
وی افزود: حوالی ساعت پنج بامداد امروز /12 مهر/ نیز 2 دستگاه خودروی سواری در جاده زنجان - قزوین با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه یکی از رانندگان مصدوم شد که خستگی و خواب آلودگی علت این تصادف بود.
جانشین پلیس راه استان زنجان از رانندگان خواست هنگام احساس خستگی و خواب بر ادامه رانندگی اصرار نداشته باشند و برای حفظ جان خود، سرنشینان و دیگر رانندگان و مسافران عبوری، در محلی امن و ایمن، استراحت و سپس به سوی مقصد حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه تصادف فوتي و جرحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود این ویتامین سبب سردرد می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

احساس خستگی، بروز زخم‌های دهانی و همچنین افت توان ذهنی از جمله علائم کمبود ویتامین B۱۲ هستند اما درصورتیکه در پاهای خود احساس خواب رفتگی می‌کنید هم احتمالا با خطر کمبود این ویتامین مواجه هستید و این علائم نشان‌دهنده ضرورت گنجاندن خوراکی‌های حاوی این ویتامین به رژیم غذایی روزانه‌تان است.

بدن برای ساختن گلبول‌های قرمز خون به ویتامین B۱۲ نیاز دارد. همچنین برای حفظ سلامت سیستم عصبی و تولید DNA وجود این ویتامین ضروری است. به علاوه بدن برای تولید میلین از این ویتامین استفاده می‌کند. میلین ماده چربی است که اطراف عصب را می‌پوشاند. اما بدون وجود مقدار کافی از این ویتامین، عصب‌ها پوشش حفاظتی خود را از دست می‌دهند و فرد دچار احساس خواب رفتگی می‌شود.

همچنین از دیگر علائم کمبود ویتامین B۱۲ می‌توان به سردرد، احساس خستگی و از دست دادن اشتها اشاره کرد.

به گفته محققان، سال‌ها زمان نیاز است تا علائم کمبود ویتامین B۱۲ ظاهر شود و تشخیص آن می‌تواند پیچیده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دلایل افزایش وزن که از آن بی خبر هستید
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • کمبود این ویتامین سبب خواب رفتن پا می‌شود!
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • کمبود این ویتامین سبب سردرد می‌شود