Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_  بارسلونا با درخشش مسي، در لندن 4-2 تاتنهام را شکست داد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، روند ناکامي بارسلونا در کسب برد، در لندن شکسته شد و اين تيم به لطف اشتباهات حريف و درخشش مسي موفق شد 4-2 اسپرز را شکست دهد. در ديگر مسابقه مهم، ليورپول در لحظات پاياني مقابل ناپولي گل خورد و متحمل شکست 1-0 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترين مسابقه چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا، تاتنهام در ومبلي لندن ميزبان بارسلونايي بود که در بازي هاي اخيرش روزهاي خوبي را سپري نکرده بود. اما بارسا شروع خيلي خوبي داشت. اشتباه کودکانه لوريس در همان دقيقه دوم مسابقه، کوتينيو را با دروازه اي خالي روبرو ساخت و بارسلونا خيلي زود به گل برتري رسيد. بارسايي ها در نيمه اول به يک گل ديگر رسيدند. اين بار راکيتيچ بود که با يک ضربه تماشايي از پشت محوطه جريمه در نقش گلزن ظاهر شد. دقيقه 52 در حالي که بارسلونا مي توانست به گل سوم برسد، از فرصت خود بهره نبرد تا در آن سمت اسپرز به گل برسد.

يک حرکت تماشايي از سمت چپ از سوي هري کين با ضربه مهارنشدني وي همراه و بازي 2-1 شد. دقيقه 56، 4 دقيقه پس از گل تاتنهام، يک پاس از سمت چپ از سوي آلبا با ضربه بغل پاي مسي همراه شد و دوباره اختلاف به دو رسيد. اما اين بازي تماشايي همچنان جذاب پيگيري مي شد، ده دقيقه بعد شوت بغل پاي لاملا بازي را 3-2 کرد تا اميدهاي تاتنهام زنده بماند، اما مسي در دقيقه 90 باز هم با ضربه اي دقيق روي پاس آلبا، گلزني کرد تا کار تمام شود و بارسلونا به سه امتياز ديگر برسد.

در ديگر مسابقه اين گروه، اينتر در هلند موفق شد بازي 1-0 باخته را با دو گل ناينگولان در دقيقه 44 و ايکاردي در دقيقه 60 جبران کند تا همچون هفته نخست با برتري 2-1 به رختکن برود، تيم اسپالتي هم امتياز با بارسلونا در صدر است.

 از گروه اول، اتلتيکومادريد در شبي که بروژ کاوه رضايي را در ترکيب نداشت، با دو گل گريزمن و کوکه، 3-1 تيم بلژيکي را شکست داد و 6 امتيازي شد. دورتموند نيز با برتري 3-0 مقابل موناکو نگون بخت، به امتياز 6 رسيد. آلکاسر، لارسن و رويس براي زردها گلزني کردند.

در گروه سوم، ليورپول در ناپل، مقابل ناپولي متحمل شکست 1-0 شد تا بعد از برد هفته اول در لحظات پاياني مقابل پي اس جي، اين بار در دقيقه 90 با گل اينسينيه طعم تلخ شکست را بچشد. با اين نتيجه شرايط در گروه سوم مسابقات قدري پيچيده شد.

در گروه چهارم نيز گالاتاسراي در پرتغال مقابل پورتو متحمل شکست 1-0 شد. اين برد به لطف گل مارگا رقم خورد. در اين گروه پورتو و شالکه 4 امتيازي هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان