Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «مانای سیما بینا؛ مردم‌شناسی در موسیقی آواز و ترانه‌های محلی» که در سال ۸۶ از سوی نشر زرباف منتشر شده بود، بار دیگر از سوی نشر مانیا تجدید شد و در هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت که از ۱۸ تا ۲۲ مهر ۱۳۹۷ در آلمان برگزار می‌شود، حضور دارد.

علی بیجاد (مدیر اجرایی نشر مانیا که مدیریت اجرایی نشر زرباف را هم برعهده دارد) ضمن اعلام این خبر، گفت: زمانی بود که وزارت ارشاد برای صدور مجوز این کتاب مشکل داشت و مجوزی که ما در سال ۸۶ گرفتیم، موقت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال مجددا درخواست مجوز را به جریان انداختیم و بدون ایجاد تغییر در محتوا و تنها با طرح جلد جدید که توسط خود خانم سیما بینا طراحی شده است، تجدید چاپش کردیم.

کتابی برای قوم شناسی و مردم شناسی موسیقی

او افزود: این کتاب در بخش نخست شامل مجموعه مقالاتی است که طی پنج سال توسط محمدرسول گلشن فومنی نوشته شده است و در رابطه با مردم‌شناسی و قوم‌شناسی موسیقی است. در بخش دوم تعدادی ترانه محلی به عنوان سمپل آورده شده است و با توجه به اینکه آقای فومنی از دوستان نزدیک خانم سیما بینا هستند و خانم بینا هم از اسطوره‌های موسیقی محلی‌اند، راز مانا بودن یا همان ماندگاری ایشان تبدیل به عنوان کتاب شد. وگرنه در بخش دوم، ترانه‌هایی که توسط دیگر خوانندگان موسیقی محلی خوانده شده هم آمده است و حدودا ۲۲۰ ترانه است، منتها اکثر ترانه‌ها متعلق به خانم بیناست.

بیجاد در پایان گفت: این کتاب به نمایشگاه کتاب آلمان در فرانکفورت هم خواهد رفت و همانطور که می‌دانید خانم سیما بینا خودشان هم ساکن آلمانند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه

مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تونس، سفیر ایتالیا را به دلیل اعتراض و موضعش در قبال جنگ غزه اخراج کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد