Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:58:33 GMT

آرمی همر در اثری از آگاتا کریستی حضور پیدا می کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۸۹۱۶

آرمی همر در اثری از آگاتا کریستی حضور پیدا می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آرمی همر به گل گدوت در بازسازی فیلم «مرگ بر روی نیل» محصول کمپانی فاکس پیوست. کمپانی فاکس کنت برانا کارگردان فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» را استخدام کرده است تا به همراه مایکل گرین فیلمنامه «مرگ بر روی نیل» یکی از آثار مشهور آگاتا کریستی را بنویسند. برانا که در فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» نقش هرکول پوارو را بازی کرده بود قرار است در این فیلم نیز نقش پوآرو کارآگاه سبیلوی بلژیکی را بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید «مرگ بر روی نیل» انتظار می رود از نیمه سال ۲۰۱۹ آغاز شود، بنابراین با تردید می توان گفت که فیلم ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ راهی سینماها خواهد شد.

هنوز مشخص نیست همر و گدوت در این فیلم چه نقشی را برعهده دارند.

«قتل در قطار سریع السیر شرق» ساخته کمپانی فاکس سال گذشته به رقم فروش بیش از ۳۵۰ میلیون دلار دست پیدا کرد. نسخه اصلی «قتل در قطار سریع السیر شرق» ۴۳ سال پیش توسط سیدنی لومت با بازی آلبرت فینی در نقش پوآرو ساخته شده بود.

کتاب «مرگ بر روی نیل» نوشته آگاتا کریستی که این فیلم بر اساس آن ساخته خواهد شد اولین بار در سال ۱۹۳۷ سه سال پس از انتشار کتاب «قتل در قطار سریع السیر شرق» چاپ شد.

«مرگ بر روی نیل» مربوط به حل پرونده‌ای توسط هرکول پوآرو است، داستان این کتاب حول قتل یک دختر ثروتمند در کشتی و روی رود نیل است.

نسخه سینمایی این داستان پیش از این در سال ۱۹۷۸ با بازی پیتر اوستینوف در نقش هرکول پوآرو راهی سینماها شد که موفقیت عظیمی در گیشه بدست نیاورد با این حال توانست یک جایزه اسکار را برای طراحی لباس بدست آورد.

همر در فیلم های «مرا با نامت صدا کن» و «ببخشید که مزاحم شدم» بازی کرده است. او در آینده در فیلم «ب راساس جنسیت» مقابل فلیسیتی جونز نیز دیده خواهد شد.

کد خبر 4420464

منبع: مهر

کلیدواژه: آگاتا کریستی فیلم سینمایی هالیوود تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی هالیوود سریال ایرانی موسیقی ایرانی هفته دفاع مقدس برنامه رادیویی انیمیشن کارگردان تئاتر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد