Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول نشریه دانشجویی پاره خشت با اشاره به انتشار این دوره جدید از نشریه با عنوان «نشانی از یک حقیقت تلخ» گفت: بیشتر محتوی این نشریه حول محور توهین های وزیر بهداشت بود.

 میلادصالحی، مدیر مسئول نشریه دانشجویی پاره خشت و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دریانوردی چابهار در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به انتشار این دوره جدید از نشریه پاره خشت با عنوان «نشانی از یک حقیقت تلخ»، گفت: بیشتر محتوی این نشریه حول محور توهین‌های وزیر بهداشت بود و البته تحلیلی هم بر چرایی حادثه اهواز و مسائل صنفی دانشجویان از جمله بحث سنوات که سال گذشته موجب تجمع دانشجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پرداخته است.

وی با اشاره به دیگر موضوعات این نشریه دانشجویی گفت: توهین‌های گستاخانه آقای تاجر، آیا سنوات شامل ۹۴ ی ها می‌شود؟ حمله تروریستی یا هجوم مسلحانه؟ مسابقه خاطره نویسی اولین روز دانشجویی از سرفصل‌های اصلی این نشریه دانشجویی است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • توهین سردبیر رادیو اسرائیل به دانشجویان آمریکایی
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • فیلم| توهین‌های هیستریک منشه امیر به دانشجویان آمریکایی!
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد