Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبر گزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس ، سعید جعفری در بازدید یک روزه از جزیره هرمز افزود: رینگ جزیره ، شبکه آبرسانی ، روشنایی مسیرهای گردشگری از مهم ترین طرح های عمرانی جزیره هرمز است.
ساخت دوزاده اقامتگاه بوم گردی ، بهسازی و مرمت مدرسه جری پولاک ،ساخت دفاتر پیشخوان دولت و جانمایی ایستگاههای خدمات گردشگری دردستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اشتغالهای خرد و پایدار خانگی و تشکیل واحدهای کوچک صنعتی با مشارکت مردم جزیره هرمز با هدف توانمند سازی آنان در دستور کار است
مدیر عامل بنیاد برکت کشور افزود: با جذب و آموزش نیروهای بومی جزیره هرمز طرحهای عمرانی این جزیره زودتر به بهره برداری می رسد.
جعفری گفت: اکنون 5 سرمایه گذار برای اجرای طرحهای عمرانی جزیره هرمز جذب شده است .
وی افزود:با برگزاری همایش سرمایه گذاران تا یک ماه آینده در این جزیره فرصتهای توسعه و آبادانی افزایش می یابد.
جزیره هرمز در 8 کیلومتری جنوب شرقی بندرعباس و بیش از شش هزارو پانصد نفر جمعیت دارد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بنیاد برکت جزیره هرمز بازدید هرمزگان فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو

امتداد- ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در پیامی آغاز سال 1403 ، تقارن ایام ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ متن پیام مدیرعامل به این شرح است. 

در آغاز ایام سال نو و بهار قرآن در حالی به پیشواز بهار می رویم که بانک ملی ایران با پیشینه ۹۵ سال خدمت رسانی به اقشار مختلف ، به عنوان بزرگترین بانک حامی مردم ایران توانست تا با اصلاح ساختارهای مالی و فرآیندهای اجرایی اقدامات موثری در راستای تحقق سود با کیفیت در ترازنامه بانک اجرایی کند.

در سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا درکنار تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند آوری ، نهضت ملی مسکن، اشتغال زایی و … ،  طرح مهربانی را در راستای گره گشایی از اقشار مختلف به صورت کاملا غیر حضوری در مدار خدمت رسانی قرار دهیم.

اکنون و در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ایام را مغتنم شمرده و این ایام را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ بانک ملی ایران تبریک گفته و در تلاش خواهیم بود تا در سال ۱۴۰۳ احوال بانک را به بهترین شکل متحول کنیم و با همراهی همکاران معظم بانک گام های بلندی در راستای تحول دیجیتال در بانک ملی ایران برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان و اعتلای برند بانک برداریم. 

اینجانب با گرامیداشت ایام مبارک ماه میهمانی خدا و نوروز باستانی از خداوند منان برای تمام هم میهنان و همکاران گرامی بانک معظم ملی ایران توفیقات روز افزون خواستارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید ۵ هزار گردشگر از جزیره آشوراده
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو
  • بازدید افزون بر ۴۵۷ هزار نفر از ظرفیت‌های گردشگری قشم
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی