Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: فوق العاده شغل فرهنگیان مستمر و دائمی پرداخت می‌شود، ۱۲ ماه سال است و در کسورات بازنشستگی حساب می‌شود و از وضعیت فعلی مزایای بیشتری دارد.

علی الهیار ترکمن در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره ۶ ساعت اضافه کاری فرهنگیان گفت: اضافه کار ۶ ساعته معلمان از ۲۴ ساعت به ۳۰ ساعت کاملا اختیاری است و هر معلمی که بخواهد الزامی اضافه کار خود را از ۲۴ ساعت به ۳۰ ساعت برساند معادل ۲۵ درصد به فوق العاده شاغل معلمین اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه این طرح دارای چند حسن است گفت: مستمر و دائمی پرداخت می‌شود، ۱۲ ماه سال است و در کسورات بازنشستگی حساب می‌شود و از وضعیت فعلی مزایای بیشتری دارد.

الهیار ترکمن در ادامه با بیان اینکه سختی کار معلمان عشایر در سال گذشته به صورت کامل پرداخت شده است افزود: سختی کار معلمان از اول فرودین در پرداختی‌ها داریم فرایند اصلاح احکام کارگزینی فرهنگیان شروع شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

سوال: اگر مبلغی قرض بگیرم به شرط آنکه مقداری، بدون تعیین اضافه برگردانم، اشکال دارد؟

جواب: مبلغ اضافه (هر چند مقدار آن معین نشده باشد) ربا و حرام است؛ بله اگر مبلغ اضافه بیش از مقدار تورم نباشد، اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه