Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان را مشاهده می‌کنید.

 

بخش اول بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیانات رهبر انقلاب رزمایش رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان بسیجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست و دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتشان در ۱۴ خرداد سال ۱۳۹۸ یکی از جاذبه‌های اصلی حضرت امام خمینی (ره) در بین مسلمانان را، مقاومت ایشان در برابر دشمنان برشمردند.

وی افزود: زمانی‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی خط انقلاب را واکاوی می‌کنند بر دو عنصر مقاومت و آگاهی بخشی تاکید فراوان دارند. بنابراین مقاومت یک مسئله مهم و راهبردی است و صرفاً در عرصه استکبار و صهیونیسم جهانی خلاصه نمی‌شود.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: زمانیکه ما هدفی را تعیین می‌کنیم، ممکن است در مسیر رسیدن به آن برخی موانع بر سر راه باشد. باید گفت که سختی‌ها و فراز و نشیب‌های طبیعی در این مسیر وجود دارد، به همین علت اندیشه مقاومت می‌گوید و تاکید دارد که انسان نباید با وجود این موانع از مسیر خود دور شود و از راه خود بازگردد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: البته ممکن است در مسیر مقاومت، عقب نشینی تاکتیکی و نرمش قهرمانانه وجود داشته باشد، این موارد متفاوت است که ثمره آن بعداً حرکت رو به جلو و ادامه دادن مسیر مقاومت است.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره بر موضوع استقامت تاکید داشتند و رهبر انقلاب اسلامی هم ادامه دهنده این مسیر هستند، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است که سپاه عظیم جالوت در برابر طالوت قرار می‌گیرد. اما سپاه طالوت به جای اینکه دور بزنند و از مسیر خود بازگردند به سمت معنویت پیش رفتند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: مقاومت آن قدر ارزشمند است که ما نمی‌توانیم به راحتی در کنار جبهه باطل قرار بگیریم و این به معنای آن است که یک تقابل تمدنی میان جبهه حق و باطل وجود دارد.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: در کنار همه ظلم‌هایی که استکبار جهانی علیه بشریت انجام می‌دهد این نکته برای ما امید آفرین است که خداوند متعال بر پیروزی قطعی مظلومین وعده داده است.

وی با بیان اینکه مقاومت و پیروزی در مسیر مقابله با دشمنان یک وعده راستین الهی است، اظهار داشت: درهمین راستا مقاومت یک الگو به حساب می‌آید و محور اصلی آن فلسطین است، چراکه ما یک دشمن و یک غده سرطانی مشترک به نام رژیم صهیونیستی داریم که باید در برابر آن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام میرزایی در پایان گفت: هدف ما مسلمانان در این مسیر واحد است و آن یعنی آزادی فلسطین؛ بنابراین باید بدانیم در هرجا که مقاومت کردیم ثمره آن پیروزی قطعی است که خواهیم دید انشاالله.

کد خبر 6058071 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • خاطره رهبر معظم انقلاب از شنیدن تلاوت ابوالعینین شعیشع در مسجد گوهرشاد
  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
  • خاطره رهبر انقلاب از شنیدن تلاوت ابوالعینین شعیشع در مسجد گوهرشاد
  • پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • رهبر معظم انقلاب ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند