Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترزا می نخست وزیر بریتانیا روز چهارشنبه خطاب به اعضای حزبش گفت کشورش در دشوارترین مرحله مذاکرات برکسیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) قرار دارد. او همچنین هشدار داد که دنبال کردن ایده برکسیت بی نقص و کامل ممکن است بریتانیا را به سمت عدم توافق و عدم تحقق برکسیت ببرد. نرزا می با این حال گفت: «اگر ما اتحاد و آرامش مان را حفظ کنیم، می‌توانیم توافقی رضایت‌بخش برای بریتانیا بدست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» نخست وزیر بریتانیا در اقدامی غیر معمول رقصان وارد صحنه سخنرانی شد تا تصویری که از او به عنوان رهبری خشک و غیرقابل انعطاف در اذهان شکل گرفته را بشکند. خانم می در جریان سخنرانی در جمع اعضای حزب محافظه کار بریتانیا عباراتی طعنه آمیز خطاب به بوریس جانسون وزیر خارجه سابق‌اش بیان کرد. بوریس جانسون از منتقدان روش ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپاست و معتقد است باید با روشی سخت تر و غیر قابل انعطاف از اتحادیه اروپا خارج شد روشی که به «برکسیت سخت» موسوم شده است. نخست وزیر بریتانیا همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره برکسیت تاکید کرد که می‌داند ابتدای خروج از اتحادیه اروپا برای بریتانیا دشوار خواهد بود اما افزود: «نبوغ و انعطاف پذیری مردم بریتانیا به ما کمک خواهد کرد که بر این مشکلات فائق آییم.» ترزا می قصد دارد برنامه موسوم به «طرح چکرز» را برای خروج از اتحادیه اروپا پیش ببرد که طی آن روابط اقتصادی نزدیک بریتانیا با اتحادیه اروپا بعد از برکسیت حفظ شود، خواسته‌ای که تاکنون از سوی رهبران اتحادیه اروپا رد شده است. اتحادیه اروپا از بریتانیا خواسته است که در برنامه‌اش تجدید نظر کند تا امکان توافقی در ماه نوامبر سال جاری ممکن شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان

روزنامه های عبری زبان امروز، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، به عملیات روانی حماس برای تحت فشار گذاشتن دولت رژیم صهیونیستی به منظور به نتیجه رسیدن مذاکرات پرداختند.

یدیعوت آحارانوت به تغییر نظر رژیم صهیونیستی در رابطه با مذاکرات با حماس خبر داد:

اسرائیل ممکن است با شرایطی که در دورهای قبلی مذاکرات با حماس، با آن مخالفت کرده بود، اکنون موافقت کند

معاریو به روزهای بحرانی در سرزمین های اشغالی اشاره کرد:

روزهای بحرانی: در اسرائیل برای [به نتیجه رسیدن مذاکرات] فشار می آورند

حماس: پیشنهاد اسرائیلی ها تغییری در موضع آنها را نشان نمی دهد

اسرائیل هیوم به مسئولیت نتانیاهو در تصمیم برای پایان یا ادامه جنگ اشاره کرد:

لحظه تصمیم گیری نزدیک است

در حالی که در کابینه جنگ به نظر می رسد که اکثریت برای چنین توافق به منظور پایان دادن به جنگ وجود دارد، در کابینه اصلی سیگنال هایی از انحلال دولت وجود دارد

هاآرتص به مسئله صدور حکم بازداشت نتانیاهو توسط دادگاه لاهه اشاره میکند:

به نظر می رسد نتانیاهو متقاعد شده است که حکم بازداشتش توسط لاهه صادر خواهد شد و در کنار آن، برای سایر مقامات عالی رتبه در سطوح سیاسی و شاید هم امنیتی حکم بازداشت صادر خواهد شد

دیگر خبرها

  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا