Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:53:41 GMT

دهکده یا موزه صلح و دوستی در شیراز ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۹۵۲۴

دهکده یا موزه صلح و دوستی در شیراز ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادر صبح پنجشنبه در نشست خبری کنگره بین المللی سلامت برای صلح افزود: اگر به دین و انسانیت توجه کنیم خواهیم دید که دین ها چیزی به غیر از دوستی ندارند.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادیکه برای جهان مشکل آفرین شده اند به دین توجه ندارند بنابر این پیام این کنگره کمک و نوع دوستی میان انسانها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: امروز عده ای به دلیل اینکه فکر می کنند ممکن است مشکلی در آینده پیش بیاید به سمت احتکار و کارهای غیر اخلاقی می روند بنابر این پیام این کنگره صلح و دوستی نه تنها در داخل کشور بلکه در جهان است.

بهادر یادآور شد: مواردیکه حتی خشونت به چشم نمی آید را باید مد نظر قرار داد زیرا دین ما دین دوستی و محبت است و مردم ایران تبلیغ کننده صلح و دوستی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: شیراز همواره به عنوان شهر علم و ادب و با داشته های علمی در جهان معرفی شده که امیدوارم با کمک تمامی دستگاه ها و سازمان های استان فارس موزه یا دهکده صلح و دوستی در شیراز راه اندازی شود.

در رئیس کنگره بین المللی سلامت برای صلح نیز گفت: در منطقه ای زندگی می کنیم که پر از خشونت و جنگ است و آثار اجتماعی و اقتصادی فراوان به همراه دارد.

محمد هادی ایمانیه تصریح کرد: وجود ۶ میلیون کودک سوتغذیه و آثار فقر نهایی و فقر تغذیه در جهان باعث شده که متناسب با خواسته های دینی به دنبال صلح و دوستی باشیم.

وی تصریح کرد:داشتن فرهنگ دینی و اسلامی لازم بود که چنین کنگره ای برگزار شود تا هم صلح و دوستی را در جهان توسعه دهیم و هم رسوا کننده خشونت های دشمنان باشیم.

رئیس کنگره بین المللی سلامت برای صلح ادامه داد: این کنگره آغاز راه است و از تمامی برای فرهنگی، ورزشی و... برای توسعه دوستی و صلح استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4420537

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز علي بهادر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح یاسوج دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه