Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 از جمله دیگر تغییرات گوگل مپس امکان کنترل موسیقی در حال پخش از داخل محیط برنامه مذکور است. البته این خدمات فعلا با برنامه های اسپاتیفای، اپل موزیک و گوگل پلی سازگاری دارد. همچنین زبانه ای موسوم به commute به برنامه نقشه گوگل افزوده شده تا در صورتی که در مسیر پیش رو هرگونه ترافیک یا اختلالی ایجاد شده، موضوع به سرعت به اطلاع کاربر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر به افرادی مانند کارمندان که باید هر روز مسیرهای از پیش تعیین شده ای را طی کنند کمک می کند تا به سرعت یک مسیر جایگزین و خلوت تر را برای رسیدن به مقصد شناسایی کنند.

گوگل همچنین از همین طریق اطلاعات دقیق تری را در مورد وسایل نقلیه عمومی در اختیار کاربران می گذارد. به عنوان مثال اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید تنها چند ثانیه زودتر از به ایستگاه رسیدن اتوبوس وارد ایستگاه شوید، می توانید زمان بندی دقیق رفت و آمد اتوبوس ها را از طریق گوگل مپس دریافت کنید تا تنها لحظاتی قبل از این رخداد گوگل مپس موضوع را به اطلاع شما برساند.

همچنین گوگل مپس به روز شده محل دقیق حضور اتوبوس یا قطار مد نظر شما را به اطلاعتان می رساند تا بتوانید بهتر در مورد زمان سفرهای درون شهری خود برنامه ریزی کنید. از این طریق حتی ظرفیت صندلی های باقی مانده قطارها و اتوبوس ها به اطلاع کاربران می رسد.خدمات یادشده فعلا تنها در ۸۰ منطقه و شهر جهان در دسترس است.

   

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوگل موسیقی ترافیک وسایل نقلیه اتوبوس مد جهان اتوبوس جهان گوگل مد وسایل نقلیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نظری با بیان اینکه یکی از خادم‌ترین نهادهای خدمت‌رسان شهرداری است، اظهار کرد: این موضوع مطرح شد که باید شهر را جارو کرد و بنده با افتخار اعلام می‌کنم که پاکبان شهرداری تهران هستم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همراهی اعضای شورا امور را پیش ببریم و ما هر تذکری که از سوی اعضا مطرح می‌شود به دیده منت می‌گذاریم، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که رضایت شهروندان و اعضای شورا را جلب کنیم. ما با این اعتقاد و روش، عملکرد خود را تنظیم کرده ایم و این عملکرد برنامه‌محور و بر اساس برنامه چهارم توسعه مصوب شورا و برنامه بودجه شهرداری است.

نظری با تأکید بر توجه به مناطق جنوبی در عملکرد امسال، یادآور شد: تمام تلاش ما این بود که تذکرات و پیشنهادات را در دستور کار قرار دهیم. قرار بر این بود ما ۳۱ میدان را به نام ۳۱ استان نامگذاری کنیم که امسال این موضوع دنبال خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران هم‌چنین در ادامه در واکنش به اظهارات اعضای شورا با بیان اینکه واقعیت‌ها، تقدیرها و تذکرات دلسوزانه ارائه شد که قابل تقدیر و تشکر است، اظهار کرد: ما حتماً ابلاغ خواهیم کرد که ابتدا و انتهای پرچم‌ها در سطح شهر به پرچم ایران منقش شود.

وی ادامه داد: تأکید ما بر این بود که در سطح شهر توازن برقرار شود و ممکن است برخی مناطق برخی برنامه‌ها را اجرا نکرده باشند اما ابلاغ ما مبتنی بر توازن در اجرای برنامه‌ها بود.

نظری با تأکید بر اینکه دوستان بر برگزاری مراسم افطاری ساده اهتمام داشتند و سعی کردند چند روز تبلیغات گسترده‌ای صورت بگیرد، گفت: شاید این تبلیغات گسترده بود و همیت چند معاونت بر این موضوع قرار گرفت. اگر قرار است معاونت فرهنگی و اجتماعی مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر را انجام دهد معاونت خدمات شهری باید وارد شود.

وی با بیان اینکه ما روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه لحظه‌ای آرامش نداشتیم چراکه نگرانی‌هایی از بابت نگهداشت شهر وجود داشت، تأکید کرد: خوشبختانه شهروندان محترم تهرانی مثل همیشه ضمن گرامیداشت روز طبیعت، حرمت روز شهادت حضرت علی (ع) را نیز کاملاً حفظ کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: ما چمن کاری جدید به دلیل حفظ منابع آبی نداریم اما تلاش ما این است که چمن کاری فعلی حفظ شود. آبیاری هوشمند زیرسطحی برای چمن هاست و اگر بتوانیم در فضاهایی که چمن کاری صورت گرفته، از این مدل آبیاری استفاده کنیم، منابع آبی نیز حفظ خواهد شد.

نظری با بیان اینکه رنگ معابر به عنوان مصوبه خدمات شهری ابلاغ شده بود، گفت: غالب طرح رنگ فیروزه‌ای بود و تلاش بر این بود که اصالت رنگ حفظ شود. ما سعی کردیم جداول نو رنگ نشوند و در مواردی که رنگ‌ها پاک شده بود اصلاح صورت گرفت. اگر اقدامات نادرستی شکل گرفته بود باید در نظارت‌ها اصلاح شود.

وی افزود: برنامه‌های استقبال از بهار و رنگ کاری جداول زود هنگام ابلاغ شد اما در نقاشی و رنگ کاری، بحث بارش برف و باران مطرح می‌شود و به همین دلیل در آستانه نوروز صورت گرفت. امسال فشردگی برنامه‌های شهرداری بسیار زیاد بود و مجال آن کافی نبود البته ممکن است کاهلی نیز وجود داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ما در رویکرد خود به ورودی‌های شهر توجه داشتیم و شاید توفیق کاملی در آن حاصل نشد، اظهار کرد: نقشه جامع برای ایام مختلف سال در جلسه‌ای که در بوستان علی محمد مختاری برگزار شد، مورد تأکید قرار گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: دو مجموعه برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب وجود دارد و بر اساس مکانیزم وزارت کشور عمل می‌شود و اگر قرار بر این باشد که مکانیزم جدیدی تعریف شود، از بررسی آن استقبال می‌کنیم. در بزرگراه شهید محلاتی چندین بار گله سگ‌ها را گرفته ایم و بدون اینکه این سگ‌ها رها شده باشند پس از چند روز شاهد تردد گله‌ای دیگر هستیم و این برای ما جای سوال است.

نظری همچنین تصریح کرد: جمع آوری سگ‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود و چند بار به سازمان پسماند و اداره کل خدمات شهری در این خصوص اعلام کرده ایم و خودمان نیز از آن رنج می بریم. ما این آمادگی را داریم که در بازدید از این دو مرکز عملکرد را تشریح کنیم.

کد خبر 6079804

دیگر خبرها

  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • افزایش ۱۴ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • نرخ کرایه اتوبوس درون‌ شهری یزد ۱۴ درصد افزایش یافت