Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی افزود: با توجه به نوسانات و افزایش قیمت سکه، ‌با افزایش ورودی دادخواست‌های تعدیل پرداخت اقساط مهریه مواجه هستیم.

وی گفت: درخواست مطالبه نفقه از سوی زوجه نیز در رتبه بعدی پرونده‌های دعاوی خانوادگی قرار دارد.

پوریانی افزود: بر اساس قانون، زوج در صورت ناتوانی برای پرداخت مهریه، می‌تواند درخواست اعسار و تقاضای تقسیط پرداخت مهریه را به مراجع قضایی ارائه کند ضمن این که در صورت وجود مشکلات مالی بعد از صدور حکم هم می‌تواند تعدیل تقسیط مهریه را از دادگاه درخواست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تأکید کرد: پذیرش تقاضای تعدیل اقساط مهریه در دادگاه، شرایطی دارد که قاضی پس از اثبات و احراز اعسار محکوم علیه و با توجه به وضعیت و نوسانات قیمت سکه در این رابطه حکم مقتضی را صادر می‌کند.

کد خبر 4420579 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: دعوای خانوادگی مهریه شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش ترافیک شهر تهران محمد علی افشانی بیمه آتش نشانی سازمان محیط زیست سازمان تامین اجتماعی محسن هاشمی سید محمد بطحایی سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟