Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا ملک زاده معاون وزیر بهداشت در نشست خبری برگزاری کنگره بین المللی سلامت برای صلح، گفت: این کنگره می تواند پیام آور صلح و دوستی در منطقه و داخل کشور باشد.

رضا ملک زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم به عنوان مسئولین سلامت برای پیشگیری از خشونت و جنگ تمام توان خود را به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: خشونت های بین فردی و تصادف از جمله مباحثی است که باید به آنها توجه کرد و باید به عنوان پیام آوران سلامت تلاش برای پیش گیری داشته باشیم.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: این کنگره ۲۳ تا ۲۵ آبان در شیراز برگزار خواهد شد که ۲۴ نفر از دانشمندان اروپا و آمریکای شمالی علاوه بر مسئولین و دانشمندان ارشد داخلی در کنگره شرکت خواهند کرد.

ملک زاده ادامه داد: برگزاری ۱۰ کارگروه علمی و کارگاه های مختلف برای این کنگره پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت مباحث روانی در داخل کشور نیز گفت: تا قبل از اتفاقات اخیر ۳۰ درصد ایرانیان مشکل افسردگی داشتند که نتیجه آن هم درگیری های مختلف به طور مثال به دلیل تصادف است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت کنگره بین المللی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری