Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:39:33 GMT

بیانات صریح رهبر انقلاب درباره خائنان به کشور +تصویر

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۹۷۶۷

بیانات صریح رهبر انقلاب درباره خائنان به کشور +تصویر

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رهبر معظم انقلاب، دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی تهران، نکاتی را درباره خائنان به کشور بیان کردند.

حجم ویدیو: 14.04M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

 رهبر معظم انقلاب در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص)، که دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی Freedom تهران برگزار شد، نکاتی را خطاب به خائنان به کشور بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز آزادی Freedom رهبر انقلاب رهبر معظم انقلاب ورزشگاه آزادی بچه تهران ویدیو ها عکس روزنامه فیلم زن مرد ایران دلار پسر در خیابان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با حضور در شهرستان کلاله در شرق استان گلستان با خانواده شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی این استان که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به شهادت رسید دیدار کرد و گفت: حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با سفر به شهرستان کلاله با خانواده شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی این استان که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود؛ دیدار کرد.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهدای حادثه تروریستی ۱۶ فروردین استان سیستان و بلوچستان، گفت: شهدا از جمله شهید جهان بیکی واسطه فیض الهی هستند؛ شهید جهان بیکی از شهدای شاخص مرزبانی و ناجا هستند، زیرا فردی متدین، با وقار، شجاع و باصلابت بود.


سرتیپ گودرزی در دیدار با والدین و همسر این شهید اظهار کرد: بنده حامل سلام رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و نیز سلام فرمانده ناجا سردار رادان به شما هستم.


وی به استقامت و پایبندی خانواده شهدا به آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:مادر شهید جهان بیکی با وجود اینکه هنوز جنازه فرزندش نیامده بود، در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.


گفتنی است از شهید جهان‌بیکی والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است.
بر اساس برنامه قرار است، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی با خانواده شهید نجاتی نیا در کردکوی هم دیدار کرده و در ادامه از برخی پاسگاه‌های مرزی گلستان بازدید کند.

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟