Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در آغاز این شورای اداری با تاکید بر ظرفیت های ویژه گردشگری و تاریخی و صنعتی کاشان گفت: شهرستان کاشان معروف به دارالمومنین و قدمت ۷۰۰ ساله دارد.

علی اکبر مرتضایی قهرودی، با اشاره به اینکه کاشان در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور است گفت: آثار تاریخی برجسته از جمله میراث جهانی باغ فین، خانه های تاریخی، مراکز علمی دانشگاهی ، شهرک های صنعتی بویژه هنر صنعت فرش در سطح ملی و بین‌المللی زبانزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قابلیت های فناوری در این شهر وضعیت مطلوبی را بوجود آورده است گفت: کاشان پوشش کامل اینترنت روستایی را نیز دارد.

به گفته وی، پوشش کامل تلفن ثابت در شهرک های صنعتی، توسعه فیبرنوری راوند تا مشکات و پوشش تلفن همراه در برخی روستاها از دیگر خدمات ارتباطات در این شهرستان است.

شایان ذکر است شورای اداری شهرستان کاشان همراه با همایش نجوم و شایانگردشگری فضا پایه نیاسر با حضور براری رییس سازمان فضایی کشور لحظاتی قبل آغازشد و هم‌اکنون با سخنرانی دکتر سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در هتل سبز شعرنیاسر در حال برگزاری است.

انتهای پیام / س

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول