Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:26:57 GMT

قزوین، بیست و یکمین استان امن سرمایه گذاری

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۹۹۹۰

قزوین، بیست و یکمین استان امن سرمایه گذاری

شماره جدید دو هفته نامه نسیم قزوین در مطلبی به بررسی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص امنیت سرمایه گذاری در استان ها به ویژه قزوین پرداخته است.

در بخشی از این مطلب می خوانیم: مرکز پژوهش های مجلس برای بررسی وضعیت امنیت سرمایه گذاری در قزوین 38 مولفه را پایش کرده که 17مولفه آماری و 21 مولفه پیمایشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس داده های آماری این گزارش سه مولفه مبارزه با قاچاق کالا، برخورد با استفاده غیرمجاز از نام و علایم تجاری یا مالکیت معنوی و تحریم های خارجی بیشترین تاثیر را در پایین آوردن شاخص امنیت سرمایه گذاری در استان قزوین داشته اند.
این گزارش افزوده است: از نظر فعالان اقتصادی نیز سه مولفه عمل مسئولان ملی به وعده های داده شده، عمل مسئولان استانی و محلی به وعده های اقتصادی داده شده و اعمال نفوذ و تبانی در معاملات ادارات بیشترین سهم را در نارضایتی فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان قزوین داشته است.
نسیم حق در ادامه ای گزارش نوشته است: این آمارها در حالی است که بحث حمایت از سرمایه گذاران طی سال های گذشته همواره پای ثابت صحبت های استانداران قزوین بوده است و همواره مسئولان استان بر اصل حمایت از سرمایه گذاران تاکید داشته اند.
نشریه نسیم حق در مطلب دیگری با تیتر بی توجهی به ساختار و فرم، سیر شعر دفاع مقدس را در مصاحبه با کارشناسان و شعرای قزوینی بررسی کرده است.
در بخش دیگری از نشریه نسیم حق نیز به نقل از داود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی آمده است: تکلیف اموال همه کسانی که در نظام صاحب مسئولیت هستند، باید شفاف شود.
دو هفته نامه نسیم حق به صاحب امتیازی داود محمدی و سردبیری بهنام محمودی در قزوین منتشر می شود.
7388*6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ديگر رسانه ها نشريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، پیمان جبلی در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژند‌های سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کار‌های تولیدی مبتنی بر راهبرد‌های دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی، چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود: باید از ظرفیت‌های به‌وجود‌آمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاید حیات بیگانه در حلقه‌های زحل یا مشتری پنهان شده باشد
  • «نگو نگفتی» از شبکه نسیم
  • «نگو نگفتی» در شبکه نسیم
  • سرکشی اقتصاد!
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد