Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ۱۲ مهر، روز جهانی بینایی، یکی از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، امروز طرح "ویزیت رایگان چشم" برگزار می‌کند.

اخبار اجتماعی ایران/ سعید کریمی، فوق تخصص شبکیه و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هدف از اجرای طرح ویزیت رایگان چشم را تشخیص زود هنگام بیماری های قابل پیشگیری و خطرناک چشمی دانست و گفت: در برخی بیماری های چشمی در صورت عدم درمان به موقع می توانند باعث سیاهی و تاری دید و در نهایت نابینایی فرد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به اهمیت و یادآوری خطرات جدی بیماری های چشمی ادامه داد: امروز پنجشنبه ۱۲ مهر ماه بالغ بر ۲۰ پزشک متخصص چشم از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ خدمات ویزیت رایگان خواهند داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان این موضوع که این طرح با همکاری مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت می‌پذیرد ادامه داد: مراجعه بیماران در راستای اجرای طرح مذکورهیچ محدودیتی ندارد (حتی کسانی که فاقد بیمه هستند) ولی اگر بیماران دفترچه بیمه خود را همراه داشته باشند می‌توانند از مزایای تهیه دارو در دفترچه‌های بیمه نیز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ویزیت چشم امروز به مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طرفه واقع در خیابان بهارستان نرسیده به میدان بهارستان مراجعه کنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه

محسن رشیدی اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در کرمانشاه به صورت رایگان می‌توانند خود را بیمه کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله خدماتی است سامل بیمه عشایری می‌شود.

کد خبر 6080431

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • مبلغ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش تعرفه‌های پزشکی