Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سردبیری استان‌های خبرگزاری فارس،  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲) امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان گلستانی

اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله (ص) 2  با رمز مبارک «حسین‌ابن علی علیه‌السلام» با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از ساعت 8:30 در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور عظیم بسیجیان در سمنان 

اسحاق موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه اجتماع باشکوه بسیجیان سمنانی، گفت: نظام و ملت ما این پیام را به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده است که اهدافشان محقق نمی‌شود. 

مشاور عالی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود:  ملت عظیم‌الشأن ایران، چهلمین سالگرد تولد نظام جمهوری اسلامی را جشن خواهد گرفت و تودهنی محکمی به استکبار عالم و عواملش در منطقه خواهد زد.

 

گردهمایی بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوینی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با سراسر کشور، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، گردهمایی بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان قزوین با حضور گردان‌های بسیجی در ورزشگاه سردار آزادگان استان قزوین هم اکنون در حال برگزاری است.


برگزاری اقتدار بسیجی در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)«2» اظهار داشت: حضور میلیونی بسیجیان امروز در سطح ایران درس تازه‌ای به دشمن می‌دهد که حواس خود را جمع و بداند در مقابل ارادت چه انسان‌های قوی قرار گرفته است.

عبادی قیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را مانع از سلطه دشمن دانست و بیان داشت: اگر مردم در سال 57 جلوی سلطه دشمن را نمی‌گرفتند مطمئناً لقمه بعد از فلسطین ایران بود و معلوم نبود امروز در چه شرایطی به سر می‌بردیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

حضور پرشور بسیجیان در سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

سردار مارانی افزود: امروز همراه  تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

 

حضور عظیم بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ صبح امروز رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در محل ستاد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده بسیجیان استان و با حضور مسؤولان اعم از نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار و سایر مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها برگزار شد.

در این رزمایش علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با یادآوری اینکه ملتی بزرگ هستیم و با تهدید نمی‌ترسیم و در هشت سال دفاع مقدس با فشار تسلیم نشدیم تصریح کرد: ملت و دولت و مجلس و قوه قضاییه در کنار هم هستند و در جنگ جدید یا همان جنگ اقتصادی متحد خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما تجربه نشان داده که هر ملتی و قومی و دولتی که چشم طمع به این سرزمین داشته و دست از پا خطا کرده با پاسخ کوبنده ملت روبرو شده است.

گزارش فارس از رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اجتماع بزرگ ۲۰ هزارنفری  «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) 2» استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.در این رزمایش بسیجیان حضور یافته از سراسر استان ولایتمدار و شهیدپرور گیلان ابتدا با آرایش منسجم و متحد گرد هم آمدند و گوش جان به فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپردند.

سردار محمدجعفر اسدی در این مراسم  با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در تلاش است تا مانع از پیشرفت نظام شود درحالی‌که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، گفت: مردم و بسیجیان ولی‌نعمتان ما هستند و باید مسئولان قدردان همیاری و همکاری مردم باشند.


ادامه دارد....

انتهای پیام /خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آکسیوس، بنا به گزارش‌های رسانه‌ای نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.
اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روزهای اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

دیگر خبرها

  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی