Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:52:55 GMT

تجمع 20 هزار نفری بسیجیان در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۰۷۰۳

تجمع 20 هزار نفری بسیجیان در بوشهر برگزار شد

بوشهر- ایرنا- تجمع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این رزمایش انقلابی برخاسته از قیام کربلا و تجلی قدرت مقاومت و اقتدار دفاعی ایران اسلامی است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: بوشهر اوج مقاومت و پایتخت مبارزه ضد استعماری است و تاریخ این استان گواهی براین مدعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: جوانان این آب وخاک همواره در دوره های مختلف با فتوای مجاهدان در مقابل تجاوز استعمارگران به این استان ایستادگی کرده و اجازه ورود به آنها را نداده اند امروز نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب در صحنه هستند و از حریم ولایت دفاع می کنند.
صفایی بوشهری بیان کرد: بوشهر همواره خط مقدم دفاع مقدس در مقابل تهاجم بیگانگان و به عنوان کوه استوار مقاومت و محافظت از حریم ولایت شناخته شده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر در این رزمایش گفت: افتخار و اقتدار این استان افزودن بر پایتخت انرژی بودن قهرمان مقابله با استعمار و اسکتبار به صورت مستقیم است و دستگیری تفنگداران آمریکایی در 22 دیماه 1394 نمونه ای از این صلابت است.
سردار علی رزمجو افزود: جوانان بوشهری با درس گرفتن از شهدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب در سال 1394 بار دیگر اقتدار سیاسی آمریکا را به خاک ذلت کشید.
وی با اشاره به مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این رزمایش نمونه ای کوچک از ولایتمداری و تعهد این ملت است که در صورت هرگونه اشاره از جانب رهبر معظم انقلاب در صحنه حاضرهستند.
رزمجو گفت: در کنار این آمادگی دفاعی در مرحله نخست این رزمایش که در 18 شهریور در استان بوشهر برگزار شد 369 گروه جهادی به صورت داوطلبانه 112 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان برای محرومیت زدایی اجرا کردند.
وی انجام سه هزار ویزیت رایگان، توزیع سه هزار بسته معیشتی و برگزاری کلاس های مهارتی از جمله دیگر اقدام های انجام شده در مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورائی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 عنوان کرد.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رزمايش بسيجيان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند