Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا احمد زاده، قهرمان پرتاب وزنه بانوان کشورمان که یکی از شرکت کنندگان ایرانی این رشته در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا می باشد، اظهار داشت: رکورد ورودی ام با رکورد نفر اول ورودی تنها ۲ سانت اختلاف دارد اما به امید کسب مدال طلا در این مسابقات حضور یافته ام.

وی افزود: البته اولین رکورد ورودی هم دست یک ایرانی است و رقابت اصلی برای دریافت مدال طلا بین دو شرکت کننده از کشور ایران است و قطعا یکی از ما طلایی می شود و دیگری نقره ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قهرمان کشورمان درخصوص تدارکات قبل از حضور در بازی ها بیان داشت: در طول یک سال گذشته اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و انصافا به خوبی از سوی فدراسیون و کمیته پارالمپیک حمایت شدیم و امکانات خوبی هم در اختیار ما قرار گرفته است. امیدوارم ثمره این اردوهای خوب و  امکانات متنوع را با صید مدال های رنگارنگ در این مسابقات بگیریم.

احمدزاده در ادامه بیان داشت: در بین بانوان تیم ملی دوومیدانی، من تنها ملی پوش تهرانی هستم و این هم باعث می شود که انتظارات از من بالا برود و هم این که برای خودم هم کیف دارد. 

قهرمان پرتاب وزنه کشورمان در ادامه خاطرنشان ساخت: امیدوارم که کاروان ایران از این مسابقات دست پر برگرشته و حتی المقدور مدال‌های زیادی از این مسابقات به دست آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی رقابت مدال طلا ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان