Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-06@15:06:38 GMT

نگاهی به آخرین وضعیت فولای در ۶ ماهه اول ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۱۲۴۵

شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد شش ماهه نخست سال حدود ۴۲۶ میلیارد ریال فروش داشته است که نسبت به ۲۷۲ میلیارد ریال مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۵۶ درصد همراه بوده است.

عمده ترین محصول شرکت محصولات تابگیری شده و تست ابعاد درامد داشته است و ۷۷ میلیارد ریال نیز از محل محصولات تمام کاری شده درامد کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولای در این برهه زمانی حدود ۷.۶ هزار تن محصولات تابگیری شده فروخته است که با میانگین نرخ ۴۵.۴ میلیون ریال به ازای هر تن به فروش رسیده است این در حالی است که نرخ فروش این محصول در شهریور ماه ۵۲ میلیون ریال به ازای هر تن بوده است که با رشد ۱۵ درصدی نسبت به میانگین نیمه نخست سال همراه بوده است.

فولای در ۵ ماهه نخست سال مالی مجموعا ۳۲۳ میلیارد ریال فروش داشته است که میانگین ماهانه ۶۵ میلیارد ریال در هر ماه را ثبت کرده است این در حالی است که در یک ماه شهریور به مبلغ فروش ۱۰۲ میلیارد ریالی رسیده است که این امر گواه عملکرد مطلوب شرکت در فروش مقداری و همچنین رشد نرخ فروش محصولات در کنار هم در این ماه می باشد.
فروش شش ماهه محصولات منتهی به ۹۷/۰۶/۳۱ از لحاظ وزنی حدوداً مطابلق برآوردهای صورت گرفته است. از لحاظ ریالی حدودا ۱۲۰ درصد افزایش نشان میدهد که ناشی از افزایش نرخ فولاد آلیاژی در سال جاری می باشد.

شرحاز ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۳۱از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ – اصلاح شدهدوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۶/۳۱از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۳۱نام محصولواحدتعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)محصولات حاصل از ارائه خدماتتن۵۵۷۵۳۷۴,۳۰۵,۴۰۰۲,۳۱۲۵۵۷۵۳۷۴,۳۰۵,۴۰۰۲,۳۱۲۲۴۲۲۰۵۴,۱۳۱,۷۰۷۸۴۷۷۹۹۷۴۲۴,۲۵۷,۴۱۲۳,۱۵۹محصولات تمام کاری شدهتن۹۷۷۹۶۹۷۲,۷۲۴,۴۵۸۷۰,۴۷۰۹۷۷۹۶۹۷۲,۷۲۴,۴۵۸۷۰,۴۷۰۱۵۲۹۸۷۲,۹۳۸,۷۷۶۷,۱۴۸۱,۱۲۹۱,۰۶۷۷۲,۷۴۴,۱۴۲۷۷,۶۱۸محصولات تابگیری شده و تست ابعادتن۵,۷۸۴۵,۷۸۴۴۳,۴۲۸,۵۹۶۲۵۱,۱۹۱۵,۷۸۴۵,۷۸۴۴۳,۴۲۸,۵۹۶۲۵۱,۱۹۱۱,۸۱۷۱,۸۱۷۵۲,۰۱۱,۰۰۷۹۴,۵۰۴۷,۶۰۱۷,۶۰۱۴۵,۴۸۰,۲۰۰۳۴۵,۶۹۵جمع۳۲۳,۹۷۳۳۲۳,۹۷۳۱۰۲,۴۹۹۴۲۶,۴۷۲

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار فولاد اخبار مهم بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229588 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل