Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، در حاشیه اولین جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اولین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی که در جلسه سران قوا شکل‌گیری آن تصویب شده بود، تشکیل شد.

وی ادامه داد: این ستاد در جهت اطمینان و هماهنگی در امور اطلاع‌رسانی و مدیریت عرصه خبر و تبلیغات با کمک دستگاههای ١٩ گانه عضو ستاد فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد، سیاست های ستاد مشخص و کارگروه های مختلف تشکیل شود تا با اطلاع‌رسانی به موقع، دقیق و درست، ارتباط منطقی و مطلوبی با مردم ایجاد شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: خلاءهای موجود در حوزه های اقتصادی باید توسط خود دستگاهها پوشانده شود تا انحرافاتی که در عرضه خبر و اطلاع‌رسانی توسط رسانه های خارجی ایجاد می‌شود، پوشش داده شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تنوع اطلاع‌رسانی در دستگاه های مختلف مردم را در تصمیم‌گیری دچار مشکل می کند، تصریح کرد: امیدواریم با انگیزه و نیت خیر اعضای ستاد، خلاءهای موجود پر شود.

وی بیان کرد: ظرفیت های عظیمی در حوزه خبررسانی چون صدا و سیما، رسانه ها، فضای مجازی، بیش از ١٠٠٠ تریبون ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روابط عمومی ها وجود دارد که همگی باید در این عرصه کمک کنند.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: اولین موضوع، سیاستگذاری است که باید توام با صحت و سرعت باشد و انتظار ما نیز از همه رسانه ها کمک در شرایط جنگ اقتصادی و رسانه ای است.

رحمانی فضلی رسانه ها را فرماندهان جنگ رسانه ای برشمرد و خاطرنشان کرد: من ١٠ سال در مدیریت رسانه حضور داشته ام و با ظرفیت رسانه ها بویژه ظرفیت انسانی باانگیزه و دارای علم آنها آشنا هستم.

هر دستگاه یک مسئول برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع خواهد داشت

وی عنوان کرد: هر دستگاهی خودش باید متولی موضوعات مربوط به خودش باشد و قرار نیست در این ستاد، در کار دستگاه ها دخالت کنیم یا سخنگوی آنها باشیم. ما با سیاستگذاری و هماهنگی میان دستگاه ها وحدت رویه ایجاد خواهیم کرد.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه در جلسه امروز تصویب شد هر دستگاهی یک مسئول برای اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع داشته باشد، تاکید کرد: جلسات ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و کارگروههای رصد و پایش، عملیات روانی و اقتصادی کلیه تحولات مربوطه را رصد خواهند کرد.

156 / 156 وزیرکشور رحمانی فضلی ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور سران قوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیرکشور رحمانی فضلی ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم