Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت فرمانده نیروی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: موضوع اقتدار و امانتداری در حقیقت یکی از مهمترین خصیصه ای یک پلیس شایسته محور ار حیث فردیت و ساختار و سازمان پلیس می باشد که بدون شک امنیت جامعه را تضمین میکند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،  سردارمحمدرضا اسحاقی ظهر امروز  در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی ، پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است، گفت : امنیت به عنوان یک نیاز عمومی مورد مطالبه مردم است و رسانه ها می توانند  با هدایت مردم به مشارکت همگانی در امنیت و ارتقاء احساس امنیت جامعه نقش مهمی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه افزود: ۱۳ تا ۱۹    مهر ماه مصادف با هفته نیروی انتظامی است و این هفته  فرصت مغتنمی است تا با برنامه منسجم و مدون تری در خدمت مردم باشیم.

سردار اسحاقی  با بیان اینکه همزمان با هفته ناجا برنامه های پیش بینی شده در استان شروع خواهد شد، گفت: معرفی اقتدار ، کارآمدی و توانمندی پلیس در جامعه و ایجاد احساس امنیت در شهروندان و فعالیت بیشتر در کانون های جرم از جمله این اقدامات خواهد بود.

وی موضوع اقتدار رسانه ای را را در حوزه عوامل اجتماعی امنیت برشمرد و گفت: ما در ارائه عملکرد می توانیم اقتدار را در ذهن جامعه پرورش و نهادینه کنیم .

سردار اسحاقی یکی دیگر از عموامل اجتماعی در حوزه اقتدار و امنیت را توجه و رسیدگی به شکایات و انتقادات مردم دانست و تصریح کرد : سامانه ۱۹۷ شبانه روز منتظر دریافت شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات شهروندان است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه امسال از این حیث کاهش ۸ درصدی شکایت و افزایش ۴۰ درصدی تماس مردمی برای بازگو کردن مشکلات و تقدیر از عوامل پلیس را شاهد بودیم.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی گیلان  در ۶ ماهه امسال تصریح کرد: در اکثر شاخص های هدف گذاری شده ، مثبت بودیم .

وی در پایان مشارکت و افزایش سطح تعامل در لایه های مختلف اجتماع را در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم دانست.

انتهای پیامم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان نشست خبری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است