Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رييس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور گفت: سياست گذاري، هماهنگي و دقت در اطلاع رساني در نخستين جلسه اين ستاد مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، عبدالرضا رحماني فضلي روز پنج شنبه و پس از نخستين جلسه ستاد اطلاع رساني تبليغات اقتصادي کشور گفت: امروز نخستين ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور تشکيل شد، برگزاري اين ستاد در جلسه سران قوا تصويب و ابلاغ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: هدف از برگزاري اين جلسه اين بود که در جهت آرامش، اطمينان و هماهنگي در امور اطلاع رساني و پاسخگويي هاي به موقع توسط مسوولان و مديريت مناسب عرصه خبر و اطلاع رساني با کمک همه دستگاه هاي نوزده گانه اي که در اين ستاد هستند کارها را جلو ببريم.
رحماني فضلي با اشاره به اين که درجلسه امروز اين ستاد همه اعضا شرکت کرده بودند يادآورشد: در اين جلسه مقرر شد سياست هاي اين ستاد تبيين و کارگروه هاي مختلف تشکيل شود و با اطلاع رساني به موقع، دقيق و درست با مردم ارتباط مطلوبي ايجاد شود که هم خلاءهاي موجود در حوزه اقتصادي توسط خود دستگاه ها پوشانده شود و هم انحرافاتي که در عرصه خبري و اطلاع رساني توسط رسانه هاي خارجي مطرح مي شود پوشش مناسب داده شده و برخورد مناسب صورت گيرد و هم از تعدد و تنوع اطلاع رساني در دستگاه هاي مختلف که بعضا با هم تفاوت ها و تقابل هايي دارد و مردم را در تصميم گيري دچار مشکل مي کنند پاسخ مناسب داده شود.
وي گفت: با انگيزه اي که دوستان دارند و با نيت فعالانه و خيري که در جهت اين امر در اعضا ديدم اميدواريم اين خلا را پر کنيم و بتوانيم پاسخ مناسبي دهيم.
رحماني فضلي ادامه داد: در عرصه خبر و اطلاع رساني ظرفيت هاي بسيار زيادي از جمله صدا و سيما تا مطبوعات، فضاي مجازي، کانال ها، ائمه جمعه، هزاران تريبون در کشور، نمايندگان مجلس، روابط عمومي هاي دستگاه هاي مختلف وجود دارد که همه اين ها بايد در اين عرصه به ما کمک کنند.
وزير کشور افزود: نخستين موضوع بحث سياست گذاري، هماهنگي و دقت در اطلاع رساني است که حتما بايد با سرعت و صحت باشد.
رحماني فضلي ادامه داد: انتظار ما از رسانه ها اين است که در عرصه جنگ رسانه اي و اقتصادي که رهبر معظم انقلاب در بياناتشان به جنگ رسانه اي تاکيد کردند، رسانه ها فرماندهان جبهه هاي نبرد رسانه اي هستند و چون بنده هم 10 سال در رسانه بودم ظرفيت آنان را به ويژه ظرفيت انساني رسانه هاي داخلي بسيار زياد است، آنان داراي انگيزه، علم و تجربه هستند و من مطمئنم در اين عرصه موفق هستيم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا برنامه اقتصادي دولت به دليل نداشتن سخنگو توسط وي ارائه مي شود يا خير گفت: هر دستگاهي مباحث و موضوعات خود را متولي است و ما قرار نيست سخنگو باشيم يا در امور دستگاه ها دخالت کنيم.
وي ادامه داد: ما فقط سياست گذاري و هماهنگي و بين دستگاه ها وحدت نظر و رويه ايجاد مي کنيم، بنا شده است که هر 19 دستگاه عضو اين ستاد يک مسوول داشته باشد که حرف درست و صحيح را آن مسوول به اطلاع مردم برساند.
رييس ستاد اطلاع رساني و تبليغات اقتصادي کشور گفت: قرار است دستگاه ها اين افراد را به زودي اعلام کنند.
وزير کشور با بيان اين که جلسات ستاد به صورت هفتگي برگزار مي شود اظهار داشت: کارگروه هاي ما فعال خواهند شد و کاگروه رسانه، رصد و پايش، کارگروه عمليات رواني، کارگروه اقتصادي (تحولات اقتصادي) جزو کارگروه هاي ما خواهد بود.
اولين جلسه اين ستاد امروز (پنج شنبه ) در محل وزارت کشور برگزارشد.
سيام**9121 ** 1200
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم