Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی وارسته پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به هشدار اداره کل هواشناسی گیلان مبنی بر بارش شدید باران در روزهای آینده، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان اعم از راهداری، شهرداری‌ها، نیروهای امدادی باید در آمادگی باش کامل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از شهروندان و مسافران خواست تا از استقرار در کنار رودخانه‌ها و مسیل ها جدا خودداری کنند و افزود: شهروندان و مسافران برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی و طغیان رودخانه‌ها باید احتیاط را رعایت کرده و از استقرار در این مکان ها خودداری کنند.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به برخی نقاط حادثه خیز، روستاهای صیدرمحله، شیرمحله، دیودره کلکاسرا، سدپلرود و کاکرود را از جمله این مناطق برشمرد و گفت: با توجه به شرایط این مناطق لازم است دستگاه‌های ذیربط همانند شهرداری و راه و شهرسازی با استقرار نیرو، تجهیزات و امکانات برای کاهش خسارت ناشی از حوادث احتمالی اقدام کند.

وی با بیان اینکه در سیل ماه‌های گذشته در روستای کاکرود اشکورات رحیم‌آباد خسارت زیادی به زیرساخت‌های این منطقه وارد شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به رغم اعلام گزارشات تاکنون اقدام موثر و سازنده‌ای از سوی مدیریت آب منطقه ای گیلان در زمینه لایروبی و دیواره سازی منطقه خسارت دیده انجام نشده است.

به گفته وارسته در صورت وقوع سیل در روزهای جمعه و شنبه احتمال خسارت به زیرساخت های این منطقه به ویژه در حوزه آب وجود دارد.

کد خبر 4420707

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر مدیریت بحران بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح یاسوج دفاع مقدس جنگ تحمیلی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد