Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@12:45:30 GMT

یارانه متولدین ۹۷ پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۱۹۳۷

یارانه متولدین ۹۷ پرداخت می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماع درباره اخبار منتشره در خصوص حذف یارانه متولدین سال 97 گفت: دولت یارانه‌ متولدین سال 97 را حذف نکرده و یارانه متولدین سال جاری تا پایان خرداد 97 پرداخت شده است.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: حدود 340 هزار نفر در ماههای تیر، مرداد و شهریور متولد شده‌اند که پرداخت یارانه آنها هم در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی‌بندپی با بیان اینکه پرداخت یارانه تکلیف مجلس شورای اسلامی بوده است,گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجری پرداخت یارانه است و واریز یارانه‌ها را در دستور کار خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: محاسبات لازم برای پرداخت یارانه در حال انجام است و ما قطعا تا پایان این ماه به کسانی که مستحق دریافت یارانه باشند مبلغ آن را واریز می‌کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد

امتداد - بانک توسعه تعاون سال گذشته 20 هزار و 88 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:در طول ۱۲ ماه سال گذشته شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور ۹۷۹۴ فقر تسهیلات ازدواج پرداخت کرده اند.

محمد شیخ حسینی افزود:سهمیه تسهیلات ازدواج بانک توسعه تعاون در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد ریال بود که عملکرد شعب بانک توسعه تعاون نشان می دهد که بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات پرداخت شده است.
وی ادامه داد:بانک توسعه تعاون یکی از بانک پیشرو در زمینه عمل به مصوبه تسهیلات تکلیفی است به گونه ای که سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد تکالیف خود در تسهیلات ازدواج عمل کرده ایم.
شیخ حسینی بیان کرد: در حوزه تضمین تسهیلات ازدواج بر اساس مصوبه بانک مرکزی یک ضامن از متقاضی گرفته شد.
وی اظهار کرد:بر اساس مصوبه ابلاغی بانک مرکزی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها از ابتدای سال ۹۸ بوده مبلغ «۱۸۰ میلیون تومان» و برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال مبلغ «۲۲۰ میلیون تومان» تعیین شده بود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: به هر یک از زوجین که مشمول ماده (۵۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران باشند، مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق گرفت.
به گفته شیخ حسینی،متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج‌ها زیر ۲۵ سال و در زوجه‌ها زیر ۲۳ سال ‌باشد و مشمول ماده (۵۰) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بودند، مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اختصاص یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • معیار جدید دهک بندی؛ نوع خودرو و تراکنش بانکی دهک خانوارها را جا به جا می‌کند
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • صدک‌بندی یارانه بگیران طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»