Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد شیرازی فرمانده انتظامی گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛گفت: ماموران پاسگاه قرق حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به ۳ دستگاه وانت نیسان حامل چوب که در محور علی آبادکتول در حال تردد بودند مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌ها ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمد شیرازی افزود: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/م   چوب جنگلی قاچاق در محور علی آبادکتول کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

به گزارش برنا، این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده‌اند اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری