Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:04:36 GMT

مطالبه از عباس چمنیان؛ دستاورد یا نتیجه؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۲۳۹۷

مطالبه از عباس چمنیان؛ دستاورد یا نتیجه؟

این روزها انتقادات زیادی به عباس چمنیان سرمربی موفق تیم ملی نوجوانان مطرح می شود که بسیاری از آن ها بر مبنای عدالت نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی زود حذف شد و نتوانست جواز صعود به جام جهانی نوجوانان را کسب کند؛ بدون شک مسئول این ناکامی، کادرفنی، بازیکنان و مدیران فدراسیون فوتبال هستند و به هیچ عنوان نمی توان از نتایج و عملکردشان در این مسابقات دفاع یا حمایت کرد، اما آیا تخریب کادری که تیمی بسیار خوب را آماده کرد، عادلانه است؟

عباس چمنیان پیش تر در جام جهانی ثابت کرد می تواند همچون بزرگانی چون حمید علی‌دوستی، در تیم های پایه فعالیت کند و یک مربی سازنده برای فوتبال ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نوجوانان با هدایت او آلمان، کاستاریکا، مکزیک، فرانسه و... را مغلوب کرد و به عنوان پدیده جام جهانی خود را نشان داد. یونس دلفی، اللهیار صیادمنش، طاها شریعتی و... همگی در همین تیم مطرح شدند و به تیم های بزرگتر پیوستند. نباید فراموش کرد که اگر یونس دلفی مورد توجه PSV قرار گرفت، دلیلش نمایش های فوق العاده در لباس تیم ملی بود وگرنه بعید است استعدادیاب های این تیم بزرگ هلندی، بازی های استقلال خوزستان را دنبال کرده باشند!

به هر حال اکنون مدیران فدراسیون فوتبال باید یک تصمیم بگیرند و موضع خود را در این باره مشخص کنند که آیا در تیم های پایه چون نوجوانان و جوانان نیز به دنبال نتیجه هستند یا دستاوردهای دیگر برایشان مهم است؟ همین معرفی چند بازیکن خوب به رده سنی بالاتر، دستاوردی است که شاید ثمره اش مدت های برای فوتبال ایران باقی بماند.

تیم ایران در مسابقات آسیایی از نظر فنی نمره قابل قبولی گرفت اما نتایجش قابل دفاع نیست. در این باره کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می تواند بررسی دقیق تری داشته باشد اما در نهایت متولیان فوتبال باید بدانند تصمیمی که در این مقطع می گیرند، در آینده فوتبال ایران تاثیر مستقیم و بسزایی خواهد گذاشت.

نوجوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند