Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بیرجند گفت: عملیات اصلاح هندسی و ایجاد میدان در تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان سپیده برابر مصوبات شورای ترافیک استان در حال انجام است. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی جاوید صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی احداث میدان تقاطع بلوار پیامبر اعظم (ص) و سپیده بیرجند اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی، ساماندهی تقاطع این بلوار و خیابان سپیده به شکل میدان طراحی و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه به منظور روانسازی ترافیک، بهبود وضعیت عبور و مرور، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش سرعت به میزان ایمن اجرا می‌شود.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه با احداث این میدان گامی اساسی در راستای کاهش ترافیک برداشته می‌شود ادامه داد: با توجه به اینکه این تقاطع ایمنی مطلوبی نداشت و جزو نقاط حادثه خیز شهر محسوب می‌شود و تردد خودروها اعم از اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری و خودروهای شخصی و عابرین پیاده در این محدوده زیاد است احداث میدان در دستور کار شهر داری قرار گرفت.

جاوید، مساحت این میدان را 900 متر مربع اعلام کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت این میدان به میزان 1800 متر مربع و با هزینه 540 میلیون ریال انجام می‌شود.

شهردار بیرجند از اجرای جوبه و جدول در این تقاطع به طول 500 متر و با اعتبار 250 میلیون ریال خبر داد و گفت: پس از اتمام عملیات اجرایی این میدان، طراحی زیباسازی آن توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرا و توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این بازدید که مدیر امور آب و فاضلاب سلماس و شورای اسلامی روستای هفتوان نیز حضور داشتند، روند عملیات احداث خط انتقال آب روستای هفتوان بررسی و بر اتمام سریع آن تاکید شد.

 برای این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تاکنون ۱۱۰۰ متر با قطر ۳۵۵ میلیمتر لوله گذاری شده و امید است عملیات اجرایی آن شامل احداث خط انتقال باقیمانده بطول ۱۰۰۰ متر و نصب تجهیزات مکانیکی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

با اتمام این پروژه یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت این روستا از آب شرب تصفیه‌شده بهره‌مند خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس