Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@15:46:30 GMT

برگزاری هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۲۹۱۷

برگزاری هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان

به گزارش ایکنا؛ مرحله مصاحبه و تلاوت حضوری هفتمین دوره ارزیابی در بخش مدرسان، از روز گذشته چهارشنبه ۱۱ مهرماه در محل شورای عالی قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در سطوح یک تا چهار و در گرایش‌های مختلف از سراسر کشور در حال برگزاری است.

بخش اول این مرحله، به مصاحبه علمی و مهارتی اختصاص پیدا می‌کند. شرکت‌کنندگانی که حد نصاب لازم را در این بخش کسب کنند، مجاز هستند تا در استودیوی شورای عالی قرآن حضور پیدا کرده و نسبت به اجرای بخش دوم این مرحله که شامل ضبط تلاوت تحقیق و ترتیل است، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوری بخش مصاحبه علمی و مهارتی را سیدمحسن موسوی بلده، محمدرضا ستوده‌نیا، سیدجواد سادات‌فاطمی، سیدمهدی سیف، مهدی دغاغله، نصرت‌الله (عارف) حسینی، محسن یار احمدی، حمیدرضا احمدی‌وفا مهدی نباتی به عهده دارند.

داوری و ارزیابی تلاوت‌های حضوری این مرحله، مهرماه سال جاری با حضور جمعی از استادان و کارشناسان انجام خواهد شد.

لازم به‌ذکر است، تعداد ۸۲ نفر از از آقایان و بانوانی که در مرحله ورودی نصاب لازم را کسب کرده‌اند، جهت شرکت در این مرحله حضور یافته‌اند.

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی گروه فعالیت های قرآنی شورای عالی ق هفتمین دوره ارزیابی ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین