Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت اله مهدیخانی از تعیین تکلیف سکونت دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آینده خبر داد و گفت: تا هفته آینده برای تمامی ۱۲ خانواده ساکن کوچه محمدیه تا زمانی که تکلیف ساختمان روشن شود در همان محله منزلی برای سکونت دائمی در نظر گرفته می شود.

مهدیخانی افزود: ساختمان مذکور پس از تشخیص و بررسی کارشناسان نظام مهندسی بازسازی و یا طبق نظر کارشناسان تصمیمیات بعدی گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وظیفه ذاتی مدیریت بحران پس از وقوع حادثه در وهله اول نجات جان افراد است از همین رو بلافاصله پس از این جریان اقدامات اولیه شامل تخلیه محل، تعمیر لوله و خاکریزی محل گود شده انجام شد.

مهدیخانی در خصوص اسکان موقت ساکنین ساختمان گفت: فردای روز حادثه طی جلسه ای با مدیران دستگاههای مربوطه اعم از شهرداری، فرمانداری، آب و فاضلاب و و چهار نفر به نمایندگی از ۱۲ خانوار، چندگزینه برای اسکان اضطراری پیشنهاد شد، یکی برپایی چادر در همان منطقه، دومی در نظر گرفتن فضایی در همان منطقه برای قرار دادن کانکس، سومی اسکان در امامزاده ها و حسینه های محل و چهارمی استفاده از سالن های مدیریت بحران که پس از بازدید و تایید نمایندگان و خانواده ها، سالن مدیریت بحران جهت اسکان موقت به این خانواده ها داده شد و وسایل مورد نیاز اولیه نیز توسط هلال احمر تامین شد.

وی افزود: ماهیت این سالن ها برای استفاده در مواقع اضطرار بوده و در مواقع عادی نیز در آن فعالیتهای ورزشی انجام می شود که پس از اسکان خانواده ها جهت رفاه حال ایشان کلیه فعالیتهای ورزشی آن محل تعطیل شد.

در استان پنج سالن بحران در شهرهای مهرگان، اقبالیه، چوبیندر، تاکستان و قزوین وجود دارد که برای اسکان در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد.

کد خبر 4420809

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین مدیریت بحران بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد اربعین حسینی حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح یاسوج خرم آباد دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده

سپاهان و ذوب آهن در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که حال و روزی متفاوت دارند؛ یکی از بحران خارج شده و دیگری در تلاش برای فرار از شرایط کنونی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه 29 فروردین) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. دو تیم در نیم فصل دوم خیلی اوضاع خوبی نداشتند و از این رو این مسابقه اهمیت خاصی دارد.

واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال

سپاهان؛ روزهای تلخ در تقابل با حریفانی سرسخت

سپاهان بعد از برگزاری 22 مسابقه با 39 امتیاز (12 پیروزی، 3 تساوی و 7 شکست) در رده چهارم جدول قرار دارد. طلایی‌پوشان در 5 دیدار قبلی  آمار 2 تساوی، 2 پیروزی و یک شکست را تجربه کرده‌تند. شاگردان مورایس در 3 هفته قبلی لیگ برتر نتوانسته‌اند برنده باشند و در 2 مسابقه قبلی مقابل دو تیم قعر جدولی با شکست و مساوی از میدان خارج شدند. پس از تساوی بدون گل  مقابل نساجی در هفته بیست و سوم و در حالی که  احتمال  قهرمانی سپاهان  بسیار کم شده، باشگاه اصفهانی اعضای تیم فوتبالش 20 درصد جریمه کرد. بعضی هواداران سپاهان در بازی قبلی خواهان قطع همکاری با مورایس شدند و شعار حیاکن، رها کن سر دادند.

در حالی که اوضاع روحی - روانی سپاهان جالب نیست، پیروزی در دربی اصفهان می‌تواند تعیین کننده باشد و حداقل به صورت مقطعی آرامش را در این تیم برقرار کند. این در حالی است که بازی هفته بعد (بیست و چهارم) طلایی‌پوشان آسان نیست و باید 3 روز بعد به مصاف ملوان گربه سیاه خود بروند.

سپاهان بعد از استعفای منوچهر نیکفر از سمت سرپرست مدیرعاملی در اسفندماه،  37 روز است که بدون مدیر اداره می‌شود.

میانگین 1.86 گل زده و یک گل دریافتی در هر دیدار برای سپاهانی‌ها و تفاضل 19+ (41 گل زده در مقابل 22گل دریافتی)  به ثبت رسیده است. سپاهان با 41 گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد.  بهترین پیروزی این تیم اصفهانی مقابل هوادار با نتیجه 5 بر صفر ثبت شده و بدترین شکست آنها برابر گل‌گهر و نتیجه 3 بر یک به ثبت رسیده است.

در حالی که 7 کلین شیت در آمار طلایی‌پوشان اصفهانی دیده می‌شود، بازگشت پیام نیازمند آسیب دیده می‌تواند یکی از نکات مهم این بازی باشد. سپاهان پیش از این محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت  از دست داده بود تا در خط دفاعی با کمبود نفرات مواجه باشد.

ذوب‌آهن با تفاضل گل صفر مقابل بهترین خط حمله لیگ برتر

ذوب‌آهن نیم فصل دوم را خوب شروع نکرد و تا پیش از هفته بیست و سوم موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده بود. طلسم تلخ گاندوها با پیروزی 4 بر یک مقابل تراکتور شکست و آنها به نوعی احیا شدند.  ذو‌ب‌آهن با 30 امتیاز (7 پیروزی، 9 مساوی 6 شکست) در رده هشتم جدول قرار دارد و آمار 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی  در کارنامه شاگردان ربیعی ثبت شده است. در حالی که تنها  8 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده، طبیعتاً بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن برای اثبات شایستگی خود انگیزه بالایی دارند.

ذوب‌آهن میانگین یک گل زده و یگ دریافتی در هر مسابقه را ثبت کرده تا تفاضل گل آنها (حاصل 22 گل زده و دریافتی) عدد صفر باشد.

بهترین پیروزی سبزپوشان هفته گذشته مقابل تراکتور به ثبت رسید و بدترین شکست آنها مقابل سپاهان با نتیجه 2 بر صفر رقم خورده است. این آمار نشان می‌دهد محمد ربیعی روی ساختار دفاعی تیمش نگاه ویژه‌ای دارد.

تقابل‌های رو در رو

در 5 تقابل قبلی دو تیم کفه ترازو به سمت سپاهان سنگین است. 2 برد برای سپاهان، 2 تساوی و یک پیروزی برای ذوب آهن رقم خورده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به 25 مرداد ماه سال 1402 و دور رفت لیگ برتر است که با پیروزی 2 بر صفر شاگردان مورایس در ورزشگاه فولاد شهر به پایان رسید. آخرین پیروزی ذوبی‌ها به پیروزی اقتصادی یک بر صفر در سال 1400  بازمی‌گردد البته آن دیدار در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.   

 پیام حیدری به همراه علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی تیم داوری این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ ۵۳۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • گروسی: ظرف چند هفته آینده به ایران می‌روم