Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته اعضای شورای شهر تهران هشدارهایی در خصوص کاهش قابل توجه درآمدهای شهرداری تهران دادند.

مجید فراهانی اعلام کرد: اگر همین رویه ادامه پیدا کند، ۳۰ درصد درآمدهای شهرداری محقق نخواهد شد.

روز گذشته در بخشنامه ای که به امضای سیدعلی اسماعیلی فرد مدیرکل دفتر شهردار تهران رسیده است خطاب به زریر نگین تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری، حجت میرزایی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران و پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری اعلام شده با توجه به شرایط نامساعد شهرداری تهران و تدابیر و دستورات شهردار و اهتمام ویژه به کسب درآمد از محل ظرفیت های قانونی، گزارش های دریافتی بیانگر کاهش محسوس در روند تحقق درآمدهای پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتضی است کارگروهی با محوریت معاونت مالی و اقتصاد شهر و با هدف آسیب شناسی و بررسی علل و عوامل کاهش محسوس درآمدها و اتخاذ تدابیر لازم با استفاده از همه ظرفیت های موجود و بهره گیری از نظرات مدیران، کارشناسان و اندیشمندان تشکیل شود و نتایج حاصله حداکثر ظرف دوهفته کاری جهت استحضار شهردار ارسال شود.

این بخشنامه علاوه بر این سه معاونت به سایر شهرداران مناطق، مدیران کل ستادی، روسا و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه نیز برای بررسی کاهش درآمدها و ارائه راهکارهای اصلاحی به معاونت مالی و اقتصاد شهری نیز ارسال شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری شهردار تهران اقتصاد معاون برنامه ریزی معاون معماری درآمد شهرداری بخشنامه کاهش درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها