Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران گفت: مسئولان سپاه اعلام کرده‌اند که هرچه سریع‌تر توطئه‌های تروریست‌ها در اهواز را تلافی می‌کنیم و اخیراً هم دیدیم که توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کردند. ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ استانها کردستان نظرات

سردار محمدتقی اصانلو در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به حضور پرشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: ما همیشه مدیون مردم هستیم چراکه در همه صحنه‌ها و هر زمانیکه دشمن به میدان آمده، مردم و بسیجیان جلوتر از همه به صحنه آمده‌اند و مشت به شیطان صفتانی زدند که می‌خواهند امنیت کنونی و احساس امنیت را از مردم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 که از ماه گذشته در تمام استان‌های کشور برگزار شده، بسیار رزمایش ارزشمندی بود و امروز نیز همه بسیجیان در مراکز استان‌ها و در تهران هم در حضور مقام معظم رهبری گرد هم آمده‌اند تا به دشمن بگویند که ما هستیم، زنده‌ایم، مشت به دهن آمریکایی‌ها می‌زنیم و تا زمانیکه این ملت زنده است، انقلاب هم زنده است و تا انقلاب زنده باشد، آمریکا نمی‌توانند هیچ غلطی بکند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران با ابراز رضایت از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در سنندج تصریح کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 به‌صورت خیلی خوب در سراسر کشور برگزار شد و همینکه مردم با یک دعوت به صحنه می‌آیند و در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و هر کاری که لازم باشد، انجام می‌دهند، این ارزش است.

سردار اصانلو افزود: مردم خودشان می‌دانند که در چه زمانی باید حضور پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا(ع) شمال‌غرب ایران در بخشی دیگراز از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اهواز خاطر نشان کرد: دشمنان نظام در اهواز مردم را به رگبار بستند و تعدادی از هم‌وطنان را به شهادت رساندند اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "گوشمالی سختی به تروریست‌ها خواهیم داد"، مسئولان سپاه نیز اعلام کرده‌اند که هرچه سریع‌تر جنایت آنان را تلافی می‌کنیم و اخیراً هم دیدیم که چطوری چشم دشمنان را در نطفه خفه کردند.

سردار اصانلو گفت: گرچه دشمنان نظام می‌خواستند در جاهایی دیگر از کشور، توطئه‌چینی و کارهای مختلفی انجام دهند، اما نتوانستند و امروز نیز مردم آمده‌اند تا باز هم حمایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

کد خبر 6094778

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد