Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:45:58 GMT

هم‌وطن جدید محمدرضا گلزار

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۳۵۶۳

هم‌وطن جدید محمدرضا گلزار

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هاشم رضایت، تهیه کننده مسابقه برنده باش درباره این طرح گفت: با توجه به اینکه بسیاری از شرکت کنندگان برنده باش در نظر داشتند که بخشی از جوایز خود را صرف امور خیریه کنند، تصمیم گرفتیم به منظور یکپارچه سازی و انسجام بیشتر این کمک ها تدبیری بیاندیشیم. به همین منظور هم با سازمان هلال احمر گفتگوهایی انجام شد و به طرح ملی «هم‌وطن» رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده برنده باش در توضیح این طرح گفت: در طرح «هم‌وطن»، هرکدام از شرکت کنندگان که مایل باشد بخشی از جایزه خود را به امور خیریه اختصاص دهد، میزان کمک خود به این طرح را اعلام می کند و مجموع این عواید، با همکاری سازمان امداد و نجات هلال احمر کشوری صرف مناطق محروم در نقاط مختلف کشور می شود. بر همین اساس نخستین هدایای طرح «هم‌وطن» صرف یکی از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان می شود که متاسفانه به لحاظ مواد اولیه خوراکی برای زندگی دچار مشکلات شدید هستند، لذا بسته هایی از مواد اولیه خوراکی برای مدت یک ماه مصرف یک خانواده در بسته هایی تهیه خواهد شد و به خانواده های محروم این مناطق تخصیص خواهد یافت.

رضایت ادامه داد: در ادامه پخش مسابقه و بعد از آن که این طرح چند مرحله پیش رفت، گزارشی از جزئیات عملکرد آن در قالب گزارش تصویری در برنامه روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است مسابقه تلویزیونی برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار پنجشنبه و جمعه هر هفته حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان امور خیریه سازمان امداد و نجات محمدرضا گلزار مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم استان توزیع شده، گفت: این امر با هدف اشاعه فرهنگ و ترویج کتابخوانی در مناطق محروم انجام شده است.

وی به حضور کارکنان و کتابداران در مناطق محروم اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۶۲ کاروان به مناطق محروم اعزام شده و اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی ترویجی شامل مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، عضویت رایگان، قصه گویی، آموزش سرگرمی و کاردستی و اهدای کتاب کرده اند.

معصومی اجرای طرح "سفیران مطالعه" در مدارس به‌ویژه مدارس مناطق محروم و روستایی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و امانت منابع اطلاعاتی در مدارس و عضویت دانش آموزان در کتابخانه‌ها را از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی افزود: همچنین امسال بیش از ۵۸۰ هزار جلد کتاب امانت داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • توزیع هفت‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی
  • پیروزی اقتصادی ملوان و برد شیرین تراکتور در قزوین/ دربی خوزستان برنده نداشت
  • بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان اعزام شدند
  • اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ دینی به مناطق محروم خوزستان
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 
  • آخرین مهلت انتخاب محل آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اعلام شد
  • عکس | ملاقات متفاوت محمدرضا گلزار با ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران
  • تمرین دادن ستاره تیم ملی توسط محمدرضا گلزار