Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@04:47:11 GMT

طرح نجات در ریگان موفق عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۳۶۷۰

طرح نجات در ریگان موفق عمل کرده است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان زهرا موسی پور مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت:به منظور کاهش اسیب‌های اجتماعی در شهرستان ریگان دو طرح به عنوان پایلوت در استان به عنوان طرح نجات ومداخلات اجتماعی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در ریگان در حال اجرا می‌باشد.
وی امروز در حاشیه جلسه کارگروه آسیب‌های اجتماعی ریگان افزود: شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های محروم در کشور شناسایی شده است که طرح مداخلات اجتماعی به عنوان پایلوت استان در این شهرستان در ادامه طرح نجات اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طرح نجات از سال گذشته در شهرستان ریگان آغاز شده است که یک برنامه هماهنگ بین دستگا‌های اجرایی وسازمان‌های مردم نهاد وخیرین می‌باشد می‌باشد که این طرح تا کنون موفقیت‌هایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در پی داشته است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان افزود :در این طرح برنامه‌هایی در حوزه فراهم آوردن وامکان دسترسی به مردم وارتقا توانمندی‌های فردی افراد در شهرستان ریگان برنامه ریزی شده است.

موسی پور بیان داشت: براساس مداخلات اجتماعی صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در حوزه کنترل وکاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ریگان مداخلات موثری را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مداخلات موثری در زمینه اجتماعی صورت خواهد گرفت اظهار کرد :مردم در اجرای این طرح‌ها مشارکت وهمراهی جدی داشته باشند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان اظهار کرد:ما در اجتماعی کردن به دنبال آن هستیم که مردم خودشان به عنوان کسانی که می‌توانند در این حوزه کار‌های فکری فرهنگی وعملی داشته باشند مداخله کنند ونتیجه آن کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

موسی پور گفت: آسیب‌هایی که در این شهرستان وجود دارد در کارگروه آسیب‌های اجتماعی مورد بحث وبررسی قرار گرفت وآسیب‌های اولویت دار مشخص شدند ودر هر زمینه برنامه‌هایی تدارک دیده شد .

وی بیان داشت: دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان برنامه‌های ویزه‌ای جهت کاهش اسیب‌های اجتماعی برای شهرستان ریگان در نظر دارد.

انتهای پیام/ح

کارگروه آسیب های اجتماعی درریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی کارگروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز