Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:11:03 GMT

آغاز کلنگ‌زنی پارک گردشگری فضاپایه نیاسر کاشان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۴۱۵۹

آغاز کلنگ‌زنی پارک گردشگری فضاپایه نیاسر کاشان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شروع کلنگ‌زنی پارک گردشگری فضاپایه در منطقه نیاسر کاشان خبر داد و گفت: طراحی پارک گردشگری فضاپایه برای ترویج علم نجوم مطابق استانداردهای بین المللی آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در همایش نجوم و هفته گردشگری فضاپایه که در نیاسر کاشان برگزار می‌شد و در نخستین روز از هفته جهانی فضا با اشاره به سوره یاسین در قرآن مجید و بحث نجوم، اظهار کرد: اگر امروز کسانی که در جهان دست به خشونت و خونریزی می‌زنند و سیاست خود را بر این اساس پیش می‌بردند به علم نجوم رجوع می‌کردند به‌ راحتی میدیدند چیزی که به‌ دنبال آن در زمین هستند و برای آن تلاش میکنند شاید به اندازه غباری از منظومه شمسی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نجوم علم خضوع و خشوع است، افزود: در شرایط امروز و خشونتهای فراوان ترویج نجوم به ترویج صلح در دنیا و ترویج معرفت کمک میکند. 

وزیر ارتباطات با اشاره به سابقه تاریخی نجوم در منطقه کاشان ونیاسر اظهار کرد: یکی از افرادی که در این منطقه بسیار مشهور است غیاث الدین جمشید کاشانی است و این دانشمند و دیگر دانشمندان هرچه علمشان بیشتر بوده در برابر خداوند و خلق خضوع و خشوع بیشتری پیدا میکردند. 

آذری جهرمی با بیان اینکه طراحی پارک گردشگری فضاپایه برای ترویج علم نجوم مطابق استانداردهای بینالمللی آغاز شده، اظهار کرد: امروز در هفته جهانی فضا کلنگزنی آن را آغاز میکنیم. 

عضو کابینه دولت دوازدهم با تاکید بر ضرورت افزایش همدلی و همراهی میان اعضای دولت، مجلس و قوه قضاییه تصریح کرد: بخاطر هفته نجوم حرفهای فضایی نزنیم، حقوقهای نجومی برای خود قائل نشویم اما برای مردم تلاشهای نجومی کنیم و قدردان آنها باشیم که در برابر فشارها از خود پایداری نشان دادند. 

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهرمی صبح امروز همچنین در سفر به نیاسر کاشان در شورای اداری این شهرستان با حضور مقامات منطقه ای حضور یافت و به بررسی مشکلات و موانع ارتباطی موجود در منطقه پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان